fbpx

HomeBlogappstar automationAutomatyzacja podcastu – CASE STUDY

Automatyzacja podcastu – CASE STUDY

Automatyzacja podcastu – CASE STUDY

Spis treści

Więcej niż ecommerce podcast, automatyzacja podcastu

Branża

Produkcja wideopodcastu

Główny problem

Duża ilość powtarzalnych i czasochłonnych zadań.

Wykorzystane narzędzia

Make.com

monday.com

OpenAI

Google Drive

appstar automatyzacja

CASE STUDY

Wstęp i opis sytuacji początkowej

W naszej firmie korzystanie z ChatGPT do generowania treści podcastowych było bardzo pomocne i pomagało nam w przypadku wielu rutynowych zadań związanych z produkcją podcastu. Jednak proces ręcznego modyfikowania i kierowania konwersacją był czasochłonny, ponieważ treści nie były od razu idealne. Dodatkowo, warto było dokładnie i kilkukrotnie przesłuchać cały odcinek, aby wykonać wszystkie potrzebne zadania, co zajmowało jeszcze więcej czasu…

Jak wdrażaliśmy automatyzację?

Na początku zidentyfikowaliśmy kluczowe elementy, które wymagały automatyzacji. Następnie stworzyliśmy odpowiednie prompty (czyli polecenia kierowane do sztucznej inteligencji), które pozwalają na automatyczne generowanie treści. Korzystając z naszego rozwiązania wystarczy umieścić link do pliku audio w odpowiednim miejscu, a automatyzacja wygeneruje wszystkie potrzebne elementy i prześle je do nas w jednym pliku lub automatycznie wstawi w odpowiednie miejsca (u nas są to kolumny w monday.com). Jakie elementy możemy wygenerować? Na przykład:

👉🏻 transkrypcję

👉🏻 opis

👉🏻 ciekawe fragmenty (przydatne do rolek czy stworzenia zwiastunu)

👉🏻 tagi na YouTube

👉🏻 copy na miniaturkę

👉🏻 rozdziały na YouTube (wraz z czasówkami)

Jakie efekty automatyzacja przyniosła firmie po wdrożeniu?

Automatyzacja pozwoliła zaoszczędzić sporo czasu, eliminując potrzebę ręcznego generowania treści. Proces ten teraz zajmuje dosłownie kilka sekund, a w razie potrzeby można kliknąć przycisk, aby wygenerować treści ponownie. Dzięki temu oszczędzamy kilka godzin miesięcznie, a proces jest łatwo skalowalny.

Ile zajęło nam skuteczne wdrożenie automatyzacji?

Cały proces wdrożenia, testowania i aktualizacji zajął około czterech tygodni. W tym czasie stworzyliśmy i przetestowaliśmy system, który teraz działa bez zarzutu.

Z jakich narzędzi korzystaliśmy?

W procesie wdrażania automatyzacji wykorzystaliśmy narzędzia takie jak Make.com, Monday.com, modele OpenAI i Google Drive. Te narzędzia okazały się niezwykle skuteczne i pozwoliły nam osiągnąć znaczne korzyści z automatyzacji procesu generowania treści podcastowych.

Automatyzacja procesu generowania treści podcastowych pozwoliła nam zaoszczędzić wiele godzin pracy i zwiększyć efektywność. Dzięki wdrożeniu automatyzacji cały proces jest teraz szybki, łatwy i bezbłędny a my mamy więcej czasu na bardziej strategiczne zadania 😁

Też chcesz zaoszczędzić czas na rutynowych zadaniach? Jesteśmy o tego, by odzyskać Twój czas!

Podczas krótkiej rozmowy będziesz mógł przedstawić swoje problemy i wątpliwości, a doświadczony konsultant postara się udzielić Ci odpowiedzi i znaleźć najlepsze rozwiązanie!

Spodobał Ci się ten artykuł ? Udostępnij go :)

Podobne artykuły