fbpx

HomeAI w e-commerce

AI w e-commerce

AI w

e-commerce

Już w najbliższych dniach premierę będą miały stworzone przez nas narzędzia oparte na OpenAI dedykowane sklepom internetowymOpracowaliśmy innowacyjne narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, które staną się najlepszymi asystentami dla Twojego biznesu. Wspierają one dwie kluczowe gałęzie w e‑commerce – obsługę klienta i zarządzanie wiedzą.
Jesteśmy przekonani, że to innowacyjne rozwiązania, które wyróżniają się na tle innych narzędzi i mogą przyczynić się do wzrostu efektywności biznesowej.

Przekazujesz swoje informacje i dane do bezpiecznej wewnętrznej bazy

Łączysz swoją bazę ze sztuczną inteligencją

Korzystasz z własnego Asystenta AI w codziennej pracy

Kessie

Asystentka zarządzania wiedzą w firmie

Jessie

Asystentka sprzedaży

Ty decydujesz o tym w jakim stopniu Asystent wykorzystuje AI

Asystentka zarządzania wiedzą

Kessie

Jest wsparciem dla pracowników i pomocą w codziennej pracy. Kessie działa jak pewien rodzaj bazy wiedzy w formie czatu dostosowanej w 100% do Twojej firmy. Nie posiada jedynie „uniwersalnej wiedzy”, opiera się przede wszystkim na informacjach dotyczących Twojej firmy i branży. Przy wdrożeniu ma miejsce proces uczenia Kessie. Uczymy ją wszystkich procedur, dostarczamy jej wszelkiego rodzaju informacji o naszym sklepie, dajemy widzę na temat tego, jak wygląda wysyłka, czym zajmuje się dany pracownik, z jakich korzystamy narzędzi, co należy zrobić w danej sytuacji, a nawet pod jakimi linkami znajdują się dokumenty.Kessie może nauczyć się wszystkiego o Twoim biznesie! Budujesz swoją bazę wiedzy, a pózniej wystarczy zadać pytanie. Dzięki temu rozwiązaniu, pracownicy mają bezpośredni dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, które pomagają im w codziennej pracy.
Asystentka sprzedaży

Jessie

Choć to narzędzie dedykowane obsłudze klientów, nie jest to kolejny chatbot! Dzięki niemu, klienci mogą uzyskać szybką i dokładną odpowiedź na swoje pytania, a to przyczynia się do zwiększenia zadowolenia klientów i poprawy efektywności biznesowej. Jessie to narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, która pozwala na szybką i dokładną analizę zapytań klientów oraz udzielanie im odpowiedzi na postawione pytania – chat to tylko forma komunikacji między Jessie, a klientem.

Nasze narzędzie jest pierwszy narzędziem tego typu na rynku tego typu rozwiązań, ponieważ w pełni dostosowujemy je do konkretnej firmy, która je wykorzystuje. Jessie korzysta tylko z wcześniej dostarczonych informacji, dzięki czemu, nasz chat może oferować jedynie w pełni spersonalizowane odpowiedzi, które odzwierciedlają specyfikę danej firmy i zdecydowanie nie brzmią jak automatyczne wiadomości typowych chatbotów. Jessie odpowiada na zapytania klientów w sposób, który jest dla nich zrozumiały i w pełni satysfakcjonujący.  

Co zyskujesz?

Driving technology for leading brands

Zapisy do listy oczekujących dobiegły końca!

Wkrótce nowe informacje o dostępności naszych narzędzi!

A jeśli chcesz poczytać więcej o technologii AI w e-commerce...