fbpx

Home11 funkcjonalności, które powinna posiadać platforma sprzedażowa

11 funkcjonalności, które powinna posiadać platforma sprzedażowa

WnE#43

11 funkcjonalności, które powinna posiadać platforma sprzedażowa

Oglądaj lub słuchaj jak Ci wygodnie

jesteśmy na...

📩 Subskrybuj podcast

Otrzymuj informacje o najnowszych odcinkach i bądź na bieżąco z nowinkami w świecie e-commerce!

Wojciech Piszora - konsultant eCommerce, Autor WnE Podcast

Ekspert w dziedzinie e-commerce,  programista z dużym doświadczeniem w branży. Współwłaściciel sklepu internetowego oraz firmy consultingowej, specjalizującej się w prowadzeniu działalności e-commerce. Jego wiedza i praktyczne umiejętności uczyniły go specjalistą w tej dziedzinie. Na swoim blogu dzieli się wiedzą, najlepszymi praktykami i praktycznymi radami pomagając innym osiągnąć sukces w cyfrowym świecie e-handlu.

Unlimited Resources

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolo

Download Free Resources

Figma Included

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor.
Access to Figma File
Checklista sklepu internetowego

11 funkcjonalności, które powinien posiadać
każdy sklep

Funkcja obsługi zamówień
  • Zarządzanie zamówieniami: Przegląd wszystkich zamówień z możliwością filtrowania (np. według daty, statusu, klienta).
  • Edytowanie zamówień: Możliwość wprowadzania zmian w zamówieniach, takich jak modyfikacja ilości produktów czy adresu dostawy.
  • Status zamówienia: Aktualizacja statusu zamówienia i powiadamianie klientów.
Funkcja nadawania paczek
  • Generowanie etykiet wysyłkowych: Automatyczne tworzenie etykiet z danymi klientów.
  • Integracja z kurierami: Bezpośrednia integracja z firmami kurierskimi umożliwiająca łatwe nadawanie paczek.
  • Śledzenie przesyłek: Możliwość monitorowania statusu przesyłek i informowanie klientów o etapach dostawy.
Funkcja katalogu produktów
  • Zarządzanie produktami: Łatwe dodawanie, edytowanie i usuwanie produktów z katalogu.
  • Zarządzanie kategoriami: Organizacja produktów w odpowiednie kategorie i podkategorie.
  • Magazynowanie: Śledzenie stanów magazynowych i automatyczne aktualizowanie dostępności produktów.
Funkcja analityki
  • Raporty sprzedaży: Generowanie raportów na temat sprzedaży w różnych okresach czasowych.
  • Analiza zachowań klientów: Monitorowanie, jakie produkty są najczęściej oglądane i kupowane.
  • Optymalizacja kampanii: Analiza skuteczności działań marketingowych i rekomendacje dotyczące przyszłych kampanii.
Funkcja zarządzania klientami
  • Baza danych klientów: Przechowywanie i zarządzanie informacjami o klientach, takimi jak dane kontaktowe, historia zakupów, preferencje.
  • Segmentacja klientów: Możliwość dzielenia klientów na segmenty w celu lepszego targetowania kampanii marketingowych.
  • Obsługa reklamacji i zwrotów: Procesowanie zwrotów i reklamacji oraz monitorowanie ich statusu.
Funkcja marketingu i promocji
  • Tworzenie kuponów i rabatów: Generowanie kodów rabatowych, ustawianie promocji i specjalnych ofert.
  • Newslettery: Narzędzia do wysyłki newsletterów i automatycznych e-maili do klientów.
  • Integracja z mediami społecznościowymi: Łatwe udostępnianie produktów i ofert na platformach społecznościowych.
Funkcja zarządzania treścią
  • Blog i aktualności: Możliwość tworzenia i publikowania postów blogowych oraz aktualności sklepu.
  • Strony informacyjne: Tworzenie i edytowanie stron informacyjnych, takich jak regulaminy, polityka prywatności, FAQ.
  • System recenzji: Moderacja i zarządzanie recenzjami produktów.
Funkcja zarządzania płatnościami
  • Integracja z różnymi bramkami płatności: Obsługa różnych metod płatności, takich jak karty kredytowe, przelewy bankowe, płatności mobilne.
  • Automatyczne fakturowanie: Generowanie faktur i wysyłka ich do klientów.
  • Monitorowanie płatności: Śledzenie statusu płatności i zarządzanie nieudanymi transakcjami.
Funkcja bezpieczeństwa
  • Zarządzanie uprawnieniami: Możliwość definiowania różnych poziomów dostępu dla pracowników sklepu.
  • Backup danych: Regularne tworzenie kopii zapasowych danych sklepu.
  • Monitorowanie aktywności: Śledzenie logów i aktywności użytkowników administracyjnych.
Funkcja wsparcia technicznego
  • System ticketów: Możliwość zgłaszania problemów technicznych i śledzenie statusu ich rozwiązywania.
  • Chat na żywo: Narzędzie do bezpośredniego kontaktu z klientami w czasie rzeczywistym.
  • Baza wiedzy: Dostęp do poradników i FAQ dla administratorów sklepu.
Funkcja zarządzania użytkownikami
  • Zarządzanie kontami użytkowników: Możliwość tworzenia, edytowania i usuwania kont użytkowników, zarówno klientów, jak i pracowników.
  • Uprawnienia i role: Definiowanie różnych ról użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami (np. administrator, menedżer, pracownik magazynu).
  • Logi aktywności: Monitorowanie działań użytkowników w systemie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i identyfikacji potencjalnych problemów.
  • Resetowanie haseł: Możliwość resetowania haseł użytkowników oraz wymuszanie zmian haseł w regularnych odstępach czasu.
  • Autoryzacja dwuskładnikowa (2FA): Opcja włączenia dodatkowego zabezpieczenia dla kont użytkowników poprzez dwuskładnikową autoryzację.

Transkrypcja odcinka

Poniżej znajdziesz pełen transkrypt odcinka. Oczywiście film na YouTube posiada napisy w języku polskim.

„Zastanawiasz się nad wyborem platformy sprzedażowej? A może już wybrałeś? A być może korzystasz z jakiejś platformy od dłuższego czasu, ale stale wydaje Ci się, że jest coś z nią nie tak bo czegoś ci w niej brakuje brakuje jakichś usprawień, brakuje jakichś funkcjonalności brakuje jakiejś integracji dużo rzeczy musisz robić ręcznie wydaje Ci się, że inni mają to zrobione lepiej i tylko Ty musisz się z tym męczyć ręcznie dzisiejszy odcinek wskaże 11 takich funkcjonalności, które powinna posiadać platforma sprzedażowa z punktu widzenia administratora sklepu internetowego. W tym odcinku skupię się nie na funkcjonalnościach związanych z tym, co powinien mieć dostarczony klient, tylko opowiem o tym, co powinien mieć do dyspozycji administrator sklepu internetowego manager – jak zwał tak zwał osoba, która tym sklepem będzie zarządzać będzie z tą platformą miała do czynienia. A więc temat dzisiejszego odcinka brzmi 11 funkcjonalności, które powinien posiadać sklep internetowy z punktu witania administratora Zapraszam Cię do obejrzenia, wysłuchania tego odcinka Cześć, witam Cię po raz kolejny jeżeli już słuchałeś tego podcastu wcześniej, a jeżeli jesteś tutaj pierwszy raz to ja nazywam się Wojciech Piśora i to jest podcast Więcej AP Opera niż e-commerce, i w tym podcastie opowiadam o tym jak dzięki połączeniu technologii, wiedzy i procesów rozwijać swój biznes internetowy, jeżeli ta tematyka Cię interesuje To jest to miejsce, właśnie dla ciebie, i przechodzimy od razu do tytułu tego odcinka, bo choć w tytule tych punktów jest 11, no to, tak naprawdę one jeszcze mają swoje podpunkty, rozbudowania więc łącznie mamy do omówienia 44 punkty. I jeżeli w tym momencie nie wyłączyłeś jeszcze tego odcinka to oznacza, że ten temat jest dla ciebie istotny i ważny, więc jeżeli którakolwiek z tych funkcjonalności, o których będziemy tutaj mówić, jest dla ciebie szczególnie ważna, albo jakieś Ci brakuje, albo nie wiesz w jaki sposób ją do swojego sklepu wdrożyć, możesz skorzystać z darmowej konsultacji i na stronie www.apstar.pl w zakładce darmowa konsultacja umówić taką konsultację i możemy sobie wtedy porozmawiać jeden na jeden. Na tym kanale jest bardzo dużo odcinków, które skupiają się na tym w jaki sposób zaprojektować, zbudować platformę sprzedażową, siłą rzeczy zajmuję się tym na co dzień więc w związku z tym na ten temat powstają tutaj odcinki. Natomiast bardzo często widzę takie skupienie na tym, w momencie kiedy komuś wpada do głowy pomysł na zbudowanie platformy sprzedażowej sklepu internetowego, to bardzo mocno skupia się w tej swojej specyfikacji, w tych przygotowaniach na tym żeby dostarczać funkcjonalności z poziomu klienta kompletnie zapominając o sobie. I to jest błąd, dlatego że finalnie najwięcej z tego sklepu internetowego będziemy korzystać my, czyli osoby zarządzające, czyli administratorzy. Dlatego ważne jest żeby ten sklep był dopasowany również do naszych potrzeb. I dzisiaj jedziemy sobie przez tą listę punktów jakie funkcjonalności ten sklep powinien mieć. Nie musisz teraz wyciągać notesu ani notatnika z zeszytu czegokolwiek do notowania dlatego, że jeżeli chcesz to link do tych wszystkich punktów które będziemy tutaj dzisiaj omawiać znajduje się w komentarzu do tego odcinka możesz sobie przejść na stronę internetową gdzie te wszystkie punkty są rozpisane. No to lecimy! Zaczynamy od punktu pierwszego. Ja będę dzisiaj też korzystał z notatek ponieważ tych punktów jest tak wiele, że postanowiłem sobie to tutaj wynotować i od czasu do czasu będę spoglądał w moje notatki no bo nie sposób zapamiętać 44 punkty w odpowiedniej kolejności. Są tacy którym się to pewnie udaje bez większego problemu no ale niestety nie mi. Pierwszą podstawową rzeczą w sklepie internetowym jest funkcja obsługi zamówień i to nikogo absolutnie nie dziwi. No bo musimy mieć takie podstawowe rzeczy jak możliwość filtrowania naszych zamówień przeglądania statusów filtrowania ich po dacie po kliencie po statusie i takie podstawowe czynności jak chociażby edytowanie zamówienia czy zmiana statusu nie w rozumieniu, że mogę zmienić sobie status na zamówieniu no bo to jest oczywiste ale zmiana statusu np. dołożenie jakiegoś statusu usuwania raczej nie polecam nie wiadmo co wydarzy się z zamówieniami które w danym statusie są. Większość systemów nie pozwala na to żeby usunąć taki status ale na wszelki wypadek tam lepiej w tych statusach utworzonych już nie kombinować ale na przykład bardzo często jest tak że w naszym procesie logistycznym, produkcyjnym potrzebujemy jakiegoś dodatkowego statusu ważne jest, żeby sprawdzić czy nasza platforma będzie pozwalała na to jeżeli jeszcze jesteśmy przed momentem wdrożenia żeby taki status sobie dołożyć kolejną bardzo ważną funkcją jest funkcja nadawania paczek no i tutaj mogą się pojawiać takie głosy że to przecież można robić w narzędziach zewnętrznych oczywiście, że można natomiast dzisiaj powiemy o takim scenariuszu który będzie mówił o tym co w sklepie internetowym można zrobić niekoniecznie powinno to się tam robić mój kolega kiedyś powiedział takie zdanie że… generalnie wszystko, co można zrobić na przykład na takiej platformie jak Woocommece czy Prestashop związanego z obsługą zamówień obsługą klientów obsługą programów jakichś lojalnościowych afiliacyjnych, i tak dalej to najlepiej to robić poza systemem sprzedażowym w jakichś zewnętrznych platformach które tylko się integrują ja się z tym zgadzam to znaczy, że rzeczywiście ja, jako twórca oprogramowania które służy do zarządzania zamówieniami na woocommerce też takie oprogramowanie napisałem kilka lat temu i do dzisiaj je rozwijam i nasze wszystkie e-commerce z tego rozwiązania korzystają wiem, że dużo efektywniej jest w zewnętrznym narzędziu operować nad całym zamówieniu zmiany, edycje itd. jednym zapytaniem do bazy danych wysyłać taką zmianę do naszego sklepu internetowego powiedzieć mu tutaj masz to zamówienie podmień tutaj wszystkie dane w tym zamówieniu jedno zapytanie jeden request dziękuję, koniec nie obciąża to tak bardzo naszego sklepu internetowego bo dużo operacji dzieje się poza serwerem naszego sklepu a musimy pamiętać o tym że z tego serwera korzystają też nasi klienci więc nasze działanie plus naszych klientów nie mogą nadmiernie obciążać sklepu a funkcja nadawania paczek internetowych jest taką funkcją która wymaga kilku odpytań kilku zapytań bo my musimy dane wysłać najpierw do przewoźnika on potem nam odpowie z numerem listu przewozowego my ten numer listu musimy zapisać w naszej bazie danych tych zapytań może być kilka per jedno zamówienie ale jeżeli jesteśmy na początku naszej drogi to warto zadbać o to żeby te funkcjonalności były w naszym sklepie bo jeżeli zaczniemy sobie rozbudowywać ten sklep ze zewnętrznymi narzędziami no to koszta związane z utrzymaniem takiego sklepu siłą rzeczy rosną a na początkowym etapie można tego uniknąć bo jeżeli ten ruch nie jest duży to my naprawdę może całkiem sprawnie obsługiwać nasz sklep internetowy z jednego panelu sprzedażowego kolejną taką funkcjonalnością która jest też oczywista to jest funkcjonalność katalogu produktów i teraz znowu możemy skorzystać z zewnętrznych narzędzich które nazywają się po prostu PIM-ami czyli to są takie narzędzia które służą do pracy nad produktami tam na przykład możemy bardzo dużo akcji wykonywać masowo możemy zmieniać opisy ceny, statusy produktów, stan magazynowy takimi akcjami masowymi czyli jednym kliknięciem edytujemy opisy we wszystkich produktach w danej kategorii nie wszystkie sklepy internetowe mają to wbudowane w swoich silnikach w swoich panelach no i wtedy trzeba posiłkować się zewnętrznymi narzędziami najczęściej tego typu rozwiązania stosuje się kiedy pracujemy na bardzo dużej grupie produktowej kiedy tych pozycji po prostu mamy w ofercie tyle że ciężko jest zarządzać ręcznie z poziomu panelu sprzedażowego ale takie podstawowe rzeczy jak łatwe dodawanie edytowanie usuwanie produktów no są to takie podstawy które sklep internetowy powinien mieć organizacja produktów odpowiednich kategorii pod kategorie budowanie tak zwanego drzewa kategorii też jest bardzo ważne żeby te kategorie pod kategorie mogły mieć swoje opisy które później ułatwiają pozycjonowanie no i też taką funkcją która już tutaj jest obligatoryjna to jest magazynowanie no i tutaj mamy wiele opcji dlatego, że śledzenie stanu magazynowego w sklepie internetowym może odbywać się na poziomie produktu na poziomie jego wariantu też może odbywać się przynajmniej taka możliwość jest w e-commerce że może odbywać się na poziomie produktu ale warianty mogą dziedziczyć stan magazynowy z poziomu produktu to jest już taka dość zawiła specyfika ale jeżeli ktoś wykonuje produkty które są znakowane dopiero w momencie kiedy klient zakupi np jakieś koszulki z nadrukiem albo jakieś grawery to my możemy tzw. surowiec stan magazynowy surowca trzymać sobie na produkcie i warianty wszystkie będą dziedziczyć ten stan magazynowy z obiektu nadrzędnego żeby dalej nie komplikować nie będę tego rozwijał jeżeli ktoś by chciał na ten temat porozmawiać też w komentarzu znajduje się link do darmowej konsultacji i możemy do tego tematu wrócić w takiej rozmowie 1 na 1 kolejną taką funkcjonalnością są funkcje analityczne kiedy ta zakładowa jest bardziej rozbudowana tym lepiej i tutaj chociażby, powinniśmy mieć takie podstawowe możliwości jak sprawdzenie ilości zamówień w danym terminie produktów które się sprzedają kategorii które się sprzedają w jakim okresie czasu jakie mamy przychód z tych produktów jaki tym przychód jest netto kwota zamówień minus koszty przesyłki jaki przychód mamy z kodów rabatowych poszczególnych Tutaj tych funkcji analitycznych im więcej tym lepiej no bo tym więcej wniosków możemy wyciągać Niektóre sklepy internetowe pozwalają na to żeby na przykład importować sobie dane o wejściach na stronę i wtedy na przykład w panelu sprzedażowym widzimy od razu informacje z Google Analytics W panelu sprzedażowym możemy też analizować to jakie produkty klienci najczęściej oglądają a niekoniecznie kupują Jakie produkty dodają do koszyka i porzucają te koszyki Ile tych porzuconych koszyków jest i tak dalej i tak dalej im więcej mamy możliwości do podjrzenia w takim module analitycznym tym lepiej Koleją grupą funkcji to jest taka funkcja związana z zarządzaniem klientami I tutaj możemy mieć taką bazę klientów W której na przykład widzimy jak często klienci u nas zamawiali co zamawiają najczęściej jaki jest interwał ich zakupowy czyli jak często kupują Czy ten klient powraca do nas regularnie czy nieregularnie I tutaj na podstawie tego możemy tworzyć Rożnego rodzaju segmenty Czy na przykład klient kupuje u nas produkty Zawsze te z wyższej półki czy zawsze te z niższej Ile zwrotów dokonał w naszym sklepie Czy jest to klient, który regularnie on nas kupuje i zwraca produkty Czy to zdarza się spontanicznie a może wcale Wszystko co jest związane z klientami Fajnie żebyśmy mieli zgromadzone w jednym miejscu I widzieli na przykład że ten klient dokonał tyle zwrotów zgłosił reklamacje Kupował takie produkty Tyle razy złożył zamówienie To są bardzo cenne informacje które finalnie pozwalają nam lepiej dopasowywać oferty Im więcej mamy informacji o kliencie tym lepiej Kolejna grupa funkcjonalności to takie funkcjonalności marketingowe i promocyjne To znaczy Dobrze jeśli na naszym sklepie internetowym mamy możliwość zapisu do newslettera I możemy tę naszą platformę zintegrować z zewnętrznym systemem akurat do wysyłki maili Tak bym polecał Dlatego, że tu nie obciążałbym tego naszego systemu, tego naszego sklepu internetowo On obciąży nasz serwer wysyłkowy A my chcemy do klienta wysyłać tak zwane maile transakcyjne czyli te, że klient otrzymał złożył zamówienie dokonał jakiejś edycji i tak dalej i tak dalej To jest dla nas ważne żeby te maile do klientów docierały więc już nie obciążajmy jego dodatkowo Powierzmy to zadanie wysyłania tych mejli promocyjnych zewnętrznym serwisom które się na tym znają i są pod to też zoptymalizowane Ale w takich funkcjach marketingowych mamy też możliwość tworzenia danego feedu produktowego czyli eksportujemy sobie taki plik ze wszystkimi naszymi produktami codziennie który jest potem importowany czy to przez Facebooka czy przez Google’a i wyświetlany w reklamach produktowych Do tego dobrze jeżeli nasz sklep posiada możliwość tworzenia kodów rabatowych które możemy dowolnie konfigurować czyli możemy na przykład oznaczać że dany kod łączy się z innymi albo się nie łączy i jest do jednorazowego wykorzystywania do wielokrotnego wykorzystania jest przypisany do konkretnego maila nie jest przypisany Im więcej mamy możliwości takich konfiguracyjnych tutaj tym lepiej bo tym większy mamy pole później w działaniach marketingowych Kolejny zakres funkcji to funkcje z zarządzania treścią i tutaj często jest tak że obok sklepu internetowego mamy tzw. bloga którego główną funkcją jest oczywiście, pozyskiwanie ruchu z wyszukiwarki te blogi najczęściej optymalizowane są właśnie pod SEO i dobrze, jeżeli nasza platforma pozwala na to żeby dodawać takie wpisy bo choć wyda je się że one są mało ważne i nikt ich nie czyta bo sklep internetowy jest po to żeby sprzedawać no to jednak czasami klienci potrzebują tej wiedzy żeby się wyedukować bo sprzedajemy jakiś towar który jest nieoczywisty który nie jest dla klienta w pierwszym momencie zrozumiały i on potrzebuje gdzieś zasięgnąć opinii lepiej żeby robił to u nas niż u konkurencji więc jeżeli konkurencja takiego bloga prowadzi to my tym bardziej powinniśmy to robić więc też warto zadbać o to żeby sprawdzić czy nasza platforma będzie pozwalała takiego bloga zaimplementować ósma grupa takich funkcji to funkcje zarządzania płatnościami no i to wydaje się oczywiste no bo każdy sklep internetowy musi mieć bramkę szybkich płatności online jasne no ale nie każdy sklep internetowy ma na przykład funkcję automatycznego wystawiania faktur ja wiem że to się może wydawać niektórym dziwne ale rzeczywiście tak jest nieraz to widziałem że na przykład paregony drukowane są ręcznie chociaż nie musiałyby być albo że faktury które w ogóle nie ma żadnych przeciwwskazań wło..wobec tego żeby one się się wystawiały automatycznie a z jakiegoś powodu takiej integracji nie ma więc też warto zadbać o to żeby nasz sklep internetowy miał integrację z systemem do fakturowania z którym w którym prowadzimy księgowość jeżeli prowadzimy działalność już od jakiegoś czasu dobrze jeżeli nasz sklep internetowy ma możliwość dokonywania zwrotów bezpośrednio z panelu sklepu internetowego czyli bezpośrednio w widoku zamówienia możemy dokonać zwrotu środków płatniczych do klienta za pomocą naszej bramki szybkich płatności to niezwykle usprawnia proces zwrotów i warto o to zadbać już na tym etapie sprawdzić czy runa bramka płatności czy nasz sklep internetowy taką sytuację obsługują dziewiątą grupą takich funkcjonalności to są funkcjonalności całkowicie pomijane nie wiesz dlaczego myślę że już ta świadomość rośnie że już coraz rzadziej się to dzieje bo tych przypadków też związanych z właśnie jakimiś wyciekami danych jest coraz więcej ale to są funkcje bezpieczeństwa i tutaj ważne żeby zobaczyć jakie są poziomy bezpieczeństwa w naszym sklepie internetowym czy nasz sklep internetowy ma jakieś mechanizmy backupowania czyli tworzenia kopii bezpieczeństwa kopii zapasowych czy są jakieś możliwości zarządzania poziomami dostępów do naszego sklepu internetowego no i czy mamy możliwość śledzenia logów czyli mamy możliwość podejrzenia tego jak zachowują się użytkownicy na naszej stronie internetowej w takim zapisie chronologicznym widzimy w jakim momencie na naszym sklepie się działo no i 11 ostatnia grupa funkcji jest związana z zarządzaniem użytkownikami czyli chodzi o to żebyśmy mieli możliwość łatwego dodawania usuwania edytowania użytkowników zarówno klientów jak i pracowników żebyśmy mogli przydzielać im odpowiedni uprawnienia i role żeby widzieli odpowiednie rzeczy tylko te które powinni widzieć które są im potrzebne do tego żeby mogli wykonywać swoje zadania tutaj też logi aktywności możemy podłączyć pod tą grupę bo to jest akurat taka funkcjonalność która między tymi dwoma grupami może swobodnie przepływać i pokrywać jakby i rzeczy związane z bezpieczeństwem i te związane z zarządzaniem użytkownikami no ważne jest to żeby użytkownicy mogli swobodnie zresetować sobie hasło jeżeli go zapomną żeby nasz sklep posiadał tak zwaną autoryzację dwuskładnikową no dużo takich rzeczy o których się nie myśli na poziomie wywoła wyboru platformy a które jednak później są istotne mam nadzieję że ten odcinek był dla Ciebie pomocny jakąś ta ilość tych rzeczy Ciebie nie przytłoczyła nie spowodowała że no w tej chwili Twoja głowa puchnie jeżeli chcesz na spokojnie wrócić do tych punktów to tak jak mówiłem link znajduje się w komentarzu do tego odcinka możesz śmiało sobie w dowolnym momencie do tego wrócić i na spokojnie sobie podcasty się pokazują czy to w darmowych konsultacjach czy w rozmowach prywatnych natomiast rzeczywiście ważne jest to żeby też ten feedback był tutaj no bo jednak te platformy i te algorytmy na tym bazują więc jeżeli chcesz żeby te treści niosły się dalej i żebym ja miał też większej paliwa do tworzenia kolejnych to nie krępuj się śmiało możesz oceniać pisać co o tym myślisz nawet jeżeli Twoje zdanie nie jest zbytnio pochlebne to nie szkodzi algorytm jakoś sobie z tym poradzi a ja myślę tym bardziej to tyle na dzisiaj dzięki do zobaczenia do usłyszenia w kolejnym odcinku, cześć”

2800+ wyświetleń miesięcznie

Create custom landing pages with Lumi that converts more visitors than any website. With lots of unique blocks, you can easily build a page.

4.9 out of 5 stars on Spotify

“Choć czasami, niektóre tematy wydawały mi się banalne to dopiero po przesłuchaniu podcastu wiem, w ilu jeszcze miejscach mogę ulepszyć mój sklep internetowy.”

Szymon Grocholewski

CEO med&beauty

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Appstar specjalizujące się w doradzaniu i prowadzeniu biznesów eCommerce. Między innymi wykonujemy poniższe usługi.

Phone

Phone

Zostaw kontakt,
a my się odezwiemy