fbpx

HomeSkuteczna rekrutacja w e-commerce – jak się do tego przygotować?

Skuteczna rekrutacja w e-commerce – jak się do tego przygotować?

WnE#37

Skuteczna rekrutacja w e-commerce - jak się do tego przygotować?

Oglądaj lub słuchaj jak Ci wygodnie

jesteśmy na...

📩 Subskrybuj podcast

Otrzymuj informacje o najnowszych odcinkach i bądź na bieżąco z nowinkami w świecie e-commerce!

Wojciech Piszora - konsultant eCommerce, Autor WnE Podcast

Ekspert w dziedzinie e-commerce,  programista z dużym doświadczeniem w branży. Współwłaściciel sklepu internetowego oraz firmy consultingowej, specjalizującej się w prowadzeniu działalności e-commerce. Jego wiedza i praktyczne umiejętności uczyniły go specjalistą w tej dziedzinie. Na swoim blogu dzieli się wiedzą, najlepszymi praktykami i praktycznymi radami pomagając innym osiągnąć sukces w cyfrowym świecie e-handlu.

Unlimited Resources

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolo

Download Free Resources

Figma Included

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor.
Access to Figma File

Transkrypcja odcinka

Poniżej znajdziesz pełen transkrypt odcinka. Oczywiście film na YouTube posiada napisy w języku polskim.

„Cześć witam dziś w kolejnym odcinku podcastu Więcej niż e-commerce To podcast, w którym opowiadam o tym, jak dzięki połączeniu technologii, wiedzy i procesów rozwijać swój biznes internetowy Jeżeli prowadzisz swój sklep internetowy albo dopiero zamierzasz zacząć to jest to miejsce właśnie dla ciebie zapraszam cię do wysłuchania, obejrzenia dzisiejszego odcinka a temat dzisiejszego odcinka, brzmi jak przygotować się do rekrutacji w swoim ecommercie No dobra, no to zaczynajmy Dzisiejszy temat dotyczy rekrutacji Czegoś, co wielu, wielu osobom spędza sen z powiek i dotyczy tematu, który nie jest prosty A mówiąc proste, jest bardzo, bardzo trudny, czasami bolesny no i też kosztowny Z czego to wynika? Skąd biorą się te wszystkie problemy? Dlaczego dzisiaj tak wiele mówi się o rekrutacji, że to największa zmora prowadzenia biznesu? Jak uniknąć tego, żeby rekrutacje były tak bolesne i kosztowne? O tym jest właśnie ten odcinek Jeżeli prowadzisz biznes od dłuższego czasu i zatrudniasz ludzi, to na pewno nie raz miałeś taką sytuację, w której z jednej strony bardzo potrzebowałeś zatrudnić nowego człowieka, bo już po prostu tej pracy było za dużo i nie dawałeś sobie z tym rady i twój zespół też już był zbyt przeciążony a z drugiej strony bardzo się do tego bałeś, unikałeś, odwlekałeś to w czasie, bo nie chciałeś nie chciałaś tego robić I to jest jak najbardziej zrozumiałe Dlatego, że sam bardzo długo walczyłem z tym i bardzo mocno odkładałem w czasie, jak tylko się da decyzję, o tym, że trzeba rozpocząć rekrutację Dzisiaj z doświadczenia wiem, że rekrutacja lepiej zaczynać wcześniej niż później, bo generalnie w firmie usługowej zwłaszcza przeciąganie i odwlekanie tej decyzji jest bardzo bolesne, ale podobnie jest też w e-commerce, który sprzedaje produkty Czy to fizyczne, czy to cyfrowe Tutaj też trzeba działać na czas, żeby nie doprowadzić do sytuacji, w której nasz biznes zostaje sparaliżowany przez brak ludzi do pracy Na początku, od czego w ogóle zacząć? Stawiam taką tezę, że większość rekrutacji jest, mówiąc kolokwialnie, spieprzona, dlatego, że osoby, które ją przeprowadzają, nie przygotowywują się do tego w odpowiedniy sposób Dlatego, że my wykonujemy bardzo dużo rekrutacji dla naszych klientów szukamy specjalistów do e-commerce i na podstawie tego mam parę takich przemyśleń, którymi postanowiłem się podzielić w tym odcinku Na początek, jeżeli w ogóle planujesz rekrutację, jeżeli o niej myślisz, to musisz odpowiedzieć sobie na pytania Jakie zadania chcesz wydelekować dla tego pracownika? No i tutaj to wcale nie jest takie proste, dlatego, że wiele rekrutacji przebiega w ten sposób, że mamy dużo pracy, zatrudnimy kogoś i będziemy mu na bieżąco wydzielać zadania i jakoś to będzie I to jest generalnie droga donikąd Do czego to prowadzi, to opowiem później Ale to, czy potrzebujemy człowieka do obsługi klienta, czy do zarządzania magazynem, czy do marketingu, czy potrzebujemy kogoś od IT To wszystko wpływa na to, kogo będziemy finalnie rekrutować, z jakimi kompetencjami, z jakimi umiejętnościami Ale zanim do tego dojdzie, Najpierw musimy popracować nad sobą czyli musimy określić nasze potrzeby Jakie są nasze obecne wyzwania? Z czym będziemy się mierzyć w niedalekiej przyszłości, a z czym będziemy się mierzyć długoterminowo? Jaka jest nasza strategia, jakie są nasze długoterminowe cele, co chcemy osiągnąć To jest bardzo ważne, dlatego że jeżeli myślimy o wyjściu na rynek zagraniczny, no to powinniśmy poszukać pracownika do obsługi klienta, który będzie znał język rynku, który chcemy zdobyć Najczęściej szukamy z językiem anielskim Jest to najprostsze Jest to też, wydaje nam się język uniwersalny ale to jest bardzo mylące To nam się wydaje tu, w Polsce, że jest język uniwersalny We Włoszech, we Francji, wielu krajach, w części Hiszpanii nie dogadamy się po angielsku Znaczy w niektórych częściach Hiszpanii to nie dogadamy się nawet po hiszpańsku Ale to już zupełnie inna historia Dlatego, jeżeli planujemy wyjście na rynek francuski szukajmy kogoś ze znajomością francuskiego Ale to jest właśnie odpowiedź na pytanie już tu i teraz Jeżeli dzisiaj nie wiemy, czy będziemy szli na taki rynek, czy inny rynek Ok, ale jeżeli już gdzieś z tyłu, z tyłu w głowie kiełkuje nam taka myśl to warto to już na tym etapie uwzględnić i ująć to chociażby w ogłoszeniu, że taka umiejącość nie jest obowiązkowa, ale jest mile widziana Jeżeli już wiesz, jakie są twoje potrzeby to teraz przejdźmy do konkretnych ról które są kluczowe w branży e-commerce Oto kilka takich podstawowych stanowisk ja sobie wypisałem 5 takich podstawowych stanowisk na które najczęściej rekrutujemy No i pierwszym z nich, to oczywiście specjaliści do spraw marketingu Tak naprawdę to jest bardzo szeroki worek bo w tym mogą być specjaliści którzy będą znaleźli się na SEO ktoś będzie się bardziej znał na performance marketingu ktoś będzie bardziej lepiej poruszał się w systemie Google ktoś lepiej w systemie Facebook, Mety ktoś inny w Pinterest ktoś inny będzie się znał na kreowaniu kontentu video a ktoś inny będzie bardziej czuł np. organizowanie sesji wizerunkowych i teraz w zależności od tego wracamy do punktu 1 Jakie kompetencje potrzebujemy takiej osoby będziemy szukać To samo tyczy się drugiej grupy którą tutaj sobie wypisałem to są specjaliści do spaw obsługi klienta Języki to jest jedna z takich umiejętności ale taka osoba musi swobodnie czuć się w rozmowach telefonicznych coraz częściej też w rozmowach wideo W niektórych branżach ten kontakt wideo z obsługą klienta jest możliwy i świetnie się to sprawdza To muszą być też osoby które będą potrafiły komunikować się w sposób asertywny ale jednocześnie empatyczny A to nie jest taka prosta kompetencja Dzisiaj jest oczywiście chat GPT które pozwala maile osób powiedzmy z mniejszą wrażliwością przerabiać na maile już takie które nadają się do wysłania do klienta no ale nadal moim zdaniem lepiej polegać na tych kompetencjach miękkich które dany kandydat ma a niekoniecznie na czacie GPT chociażby dlatego, że jest to model językowy który jest zewnętrzny w każdej chwili może zostać wyłączony może bo zostać podniesiony jego cenę różne rzeczy mogą się wydarzyć na takich podstawowych kompetencjach lepiej bazować samodzielnie Specjalista do spraw obsługi klienta musi też mieć dużą odporność na stres i takie sytuacje nagłe dlatego, że bardzo często podczas rozmowy telefonicznej my musimy na bieżąco reagować nie mamy tego czasu jak to jest np. w obsłudze mailowej Kiedy możemy się zastanowić nad odpowiedzią Kiedy mamy jakiś trudny temat do rozwiązania bo takie się oczywiście zdarzają w każdym e-komersie No i tutaj ta odporność na stres jest bardzo ważna żeby w takiej sytuacji też odpowiednio zareagować Specjalista do spraw logistyki i magazynowania powinien mieć z kolei w sobie bardzo dużo skrupulatności No i tego takiego my to nazywamy poukładania i powinien też mieć umiejętność obsługi systemów informatycznych A co wcale? Nie jest takie oczywiste Ba! dobrze byłoby rekrutować osoby które już np. mają doświadczenie z systemem który jest wdrożony w naszej organizacji no bo wtedy koszt wdrożenia takiego pracownika jest dużo dużo niższy A co za tym koszt samej rekrutacji też jest niższy No bo ten moment onboardingu czyli ten moment taki w którym pracownik nabiera takiej 100% samodzielności no i jest też jakby częścią tej rekrutacji i trzeba go tutaj wliczyć w razie gdyby ta rekrutacja zakończyła się niepowodzeniem to ten koszt te pensje które wydaliśmy czy też czas który wydaliśmy na przeszkolenie danego pracownika no jest też kosztem tej rekrutacji Kolejną taką grupą są programiści i specjaliści do spraw IT No i tutaj generalnie jeżeli ktoś już bierze się za taką rekrutację bez jakiejś takiej wiedzy technologicznej technicznej no to generalnie jest jak strzelanie do kaczek no albo się uda albo się nie uda I tutaj to już jest tak naprawdę Loteria tutaj już bezapelacyjnie jeżeli szukamy jakiegoś specjalisty to najważniejszym jest żeby posiadał doświadczenie w technologiach w platformach w aplikacjach które na co dzień używamy jeżeli nasz sklep jest postawiony na Magento to potrzebujemy specjalista od Magento jeżeli nasz sklep jest postawiony na Ukomersie to potrzebujemy kogoś kto zna Ukomers i analogicznie inne platformy I tutaj generalnie tego typu rekrutacji są dość trudne One nie zdarzają się tak często dlatego że większość tych typu usług jest outsourcowana co do pewnego rozmiaru organizacji są troszkę obowiązkowe Tzn. bez takiej osoby która bardzo dobrze zna system od strony technicznej ciężko jest chociażby rozbudowywać marketing bo to w e-commerce jest bardzo często ze sobą powiązane odzwierciedlenie w naszym systemie sprzedażowym taki specjalista powinien mieć umiejętności z obsługi Narzędzi Analitycznych ale to nie wszystko powinien mieć jeszcze zdolność wyciągania wniosków z tych danych powinien umieć te dane osadzić w kontekście czyli powinien mieć takie szersze spojrzenie na cały biznes no i też dobrze by było gdyby posiadał umiejętności komunikacyjne czyli to nie jest bez znaczenia że te wnioski które z tych danych zostaną zebrane zostaną później przekazane za komunikowany do całego zespołu czy też do właścicieli do zarządu w taki sposób że oni je zrozumieją i też sami wyciągną z nich wnioski i wdrożą jakieś działania no bo same dane i to że zostaną przez kogoś zinterpretowane to absolutnie jeszcze niczym nie świadczy z tym musi zadzierać się dalej jakaś akcja bardzo często jest tak że na tej początkowym etapie prowadzenia biznesu te wszystkie role które wymieniłem przed chwilą wykonuje jedna osoba czasami pewne obszary są zaniedbane no ale to właśnie też mniedzy innymi po to jest ten odcinek i skierowany bardziej do takich osób które są już na Tech kolejnym etapie czyli chcą już troszeczkę ustrukturyzować sobie ten swój biznes wprowadzić jakieś mikrodziały czy wydzielić jakieś obszary odpowiedzialności no właśnie między innymi po to wymieniłem przed chwilą te 5 grup specjalistów bo być może ktoś właśnie sobie zobrazował ok w tej czy w tej grupie mam właśnie jakiś problem to zachę cam po wysłuchaniu tego odcinka zastanowił się czy w któryś z tych obszarów należałoby zainwestować bo być może z tego był FINALNIE ZWROT dla twojego biznesu ale też wymieniłem tej grupy po to żeby przy okazji każdej z nich opowiedzieć jakie krytera będziemy brali pod uwagę na co warto zwrócić uwagę podczas rekrutacji ale są takie kryteria które powiedzmy sobie szczerze są ogólne i generalnie można by je zastosować do każdego z kandydatów po pierwsze doświadczenie i umiejętności I w e-commerce ja wyznaję taką zasadę że doświadczenia nie mierzy się w latach tylko w doświadczeniach dlatego że ktoś kto pracuje w e-commercie dwa lata jest w stanie naprawdę zdobyć umiejętności i doświadczenia które pozwolą mu zostać menadżerem sklepu internetowego i będzie sobie świetnie radził Ktoś przez te dwa lata jest w stanie ledwo co nauczyć się jakiegoś systemu reklamowego ale są ludzie którzy są niezwykle zdolni ambitni i naprawdę takie dwa lata Zwłaszcza jeżeli budują sklep od zera to nabierają bardzo bardzo dużo umiejętności z szerokiego zakresu Kolejna rzecz właśnie która się dotyczy tego co powiedziałem przed chwilą czyli w zależności od tego kogo poszukujemy na jakim jesteśmy etapie wracamy do punktu pierwszego Będziemy potrzebowali osoby która ma doświadczenia z różnego etapu życia biznesu osoby które budowały jakiś biznes od zera będą miały zupełnie inne um. niż osoby które wchodziły na przykład jako osoba już na to jest jak najbardziej możliwe jeżeli odpowiednio się to poukłada No i teraz taka osoba która wcześniej miała jakieś bardzo duże korporacyjne dział gdzie pieniądze i to ile się wydaje na tych ludzi nie miał oznaczenia Trafia do takiej firmy i kompletnie nie może się w tym odnaleźć Dlatego takie dopasowanie do kultury firmy do kultury organizacyjnej do tego w jak Milwaukee jest Kompetencjom O tej elastycz. nosci bardzo dużo się mówi ale moim zdaniem Taką kompetencją naprawdę najbliższych 5-10 lat która będzie bardzo ważne to jest taka adaptacja do zmian czyli to jak reagujemy na zmiany Czy jesteśmy na nie otwarci Czy potrafimy do tego w odpowiedni sposób podejść Czy potrafimy zarządzać zmianą Czy potrafimy wdrożyć zmianę zakomunikować zmianę w zespole To jest niezwykle ważne Jeżeli zwłaszcza już jeżeli pracujemy Stanowiska men managerskich Liderskich Takich takich kierowniczek No to wtedy już w ogóle bez takich umiejętności jest bardzo bardzo ciężko A doskonalenie swojej umiejętności jeśli chodzi o e-commerce Dlatego że to jak szybko rozwija się dzisiaj świat sprzedaży internetowej Coraz to nowe pomysły marketingowe Coraz to nowe narzędzia Coraz to nowe trendy Cały czas to idzie do przodu generalnie coś co było rok temu w e-commerce dzisiaj jest już nieaktualne Dla wielu jest to problem, dlatego, że e-commerce jako branża jest  niezwykle dynamiczna. Akurat wymaga tego żeby tutaj ta edukacja oczywiste fakt koniec Każdy ma prawo do zmiany pracy zwłaszcza, jeśli jest środowisku toksycznym. Mówię o tym dlatego że bardzo często jest tak że to rekomendacje są trochę przeceniane I generalnie na ich podstawie, w opiera się decyzja ale pamiętajcie o tym że decyzja finalnie należy do osoby rekrutującej Właściciela biznesu. I To ona odpowiada za to czy też do osoby która podejmuje decyzję Rekrutacji Czasami może to nie być właścicieli generalnie nie powinno być A tak, że przekładamy tą odpowiedzialność na ną rekrutacje na rekomendacje z innej firmy, no bo ktoś może nam udzielić rekomendacji nie do końca szczerej, bo roztarza się z pracownikiem w złych relacjach niekoniecznie z winy tego pracownika dlatego takie dogłębne też weryfikowanie tych rekomendacji tego portfolio jest bardzo bardzo ważne No i ostatnie punkt dzisiejszego odcinka czyli proces rekrutacji. I jak widzisz jest to dopiero czwarty punkt dzisiejszego odcinka a najczęściej jest to w praktyce punkt pierwszy. Wszyscy od tego zaczynają a tak naprawdę powinien być to punkt ostatni i to w jaki sposób przeprowadzony jest proces rekrutacji też bardzo często wpływa na to jakich kandydatów pozyskamy dlatego że najlepsi kandydaci którzy mają poczucie własnej wartości mają poczucie własnych umiejętności nie chcą brać udziału w procesach które są źle zorganizowane źle przygotowane i pierwszym takim punktem styku kandydata z naszą firmą z naszą rekrutacją jest ogłoszenie i ono jest bardzo ważne i generalnie wpisywanie w ogłoszeniach rzeczy które nie są prawdą albo które są taką prawdą naciąganą no nie powinno mieć miejsca ogłoszenia powinny być jak najbardziej szczere i dzisiaj kiedy mu bardzo dużo mówi się o szczerości o zaufaniu to nadal w tych ogłoszeniach jest bardzo dużo jeszcze takich sztampowych, takich ramowych określeń a ja widzę że bardzo dobrze działają takie ogłoszenia które napisane są przez człowieka dla człowieka dlatego, że po drugiej stronie naszych ogłoszeń nie czytam maszyna tylko czytaje człowiek który chce przyjść pracować w naszej firmie no i teraz w zależności od tego jaką jesteśmy firmą czy mam rozpoznawalny brand czy nasza stawka jest ponad przeciętna jest wyższa niż rynkowa no to oczywiście mamy większe przewagi no ale jeżeli jesteśmy firmą mało znaną no to generalnie wyróżnikiem może być chociażby treść naszego ogłoszenia. Więc podstawową rzeczą jest to żeby nasze ogłoszenie było konkretne szczere i nie zawierało ogólników a już na pewno nie zawierało rzeczy które są niezgodne z prawdą a niezgodne z tym co dana osoba zastanie kiedy do naszej firmy przyjdzie. Kolejnym punktem jest selekcja CV czy listów motywacyjnych tych dokumentów rekrutacyjnych które do nas spływają. Tutaj z pomocą przychodzi chociażby AI dlatego że my w naszym systemie rekrutacyjnym który jest całkowicie zautomatyzowany wpływa na to, że jesteśmy w stanie bardzo sprawnie organizować bardzo dużo rekrutacji i obsługiwać też bardzo duży wolumin kandydatów zwłaszcza w pierwszym etapie no bo w tym etapie w którym selekcje mamy w zależności od stanowiska ale od kilkudziesięciu do kilkuset czasami CV ta pierwsza taka selekcja którą wykonuje sztuczna inteligencja jest bardzo dobra. I tak naprawdę dzisiaj dla modeli językowych nie jest to żaden problem żeby odczytać sobie dokument i na podstawie zadanych parametrów przez nas. Czyli jeżeli szukamy osoby na stanowisko do sprawy obsługi klienta która ma mieć znajomość języka czeskiego to możemy określić hej sztuczna inteligencja przejrzyj wszystkie te CV które tutaj są napisz. I krótkie streszczenie ocenie od 1 do 10 gdzie 1 to bardzo słabo a 10 to super. I wróć uwagę na to aby kandydat posiadał to to to i to. Bardzo dobrym pomysłem na to jest aby w rekrutacji pytać o widelki cenowe dlatego taki formularz rekrutacyjny który dodajemy na końcu naszego ogłoszenia a większość platform dzisiaj do poszukiwania kandydatów pozwala na to żeby taki link załączyć nawet ze z własnego systemu. To może być formularz naprawdę nawet podstawowego Google Forumsa który będzie zbierał odpowiedzi na pytania. imię nazwisko adres email być może telefon CV lub list motywacyjny i to wynagrodzenie którego się spodziewamy. Oczywiście najlepiej jeżeli w naszym ogłoszeniu podamy widełki ale już to, że od kandydata żądamy tego aby podał nam jakiej wynagrodzenia on oczekuje. Jest też jakąś informacją dla nas. Kolejnym takim punktem są testy czy zadania rekrutacyjne. Zadania rekrutacyjne można przygotować na wiele sposobów tego typu testy można odbywać przed rozmową kwalifikacyjną. Można w trakcie. Ja generalnie jestem fanem rozwiązania kiedy one odbywają się przed rozmową rekrutacyjną pod warunkiem że nie są bardzo przesadzone że nie są tak bardzo rozbudowane że ktoś na przygotowanie takiego zadania potrzebuje trzy dni. Bo dlaczego ktoś ma wykonywać taką pracę. Ale też fajnie jest przy okazji tego jakie to jest stanowisko oczywiście sprawdzić taką umiejętność radzenia sobie z poszczególnymi. Hej sami np. Dla osoby która ma zarządzać naszym magazynem możemy przygotować takie zadanie które będzie polegało na przygotowaniu planu organizacji naszego magazynu i w tym zadaniu możemy względnie zmienić tam różny aspekty. Dla osoby która jest specjalistą do sprawa IT możemy zadać jakieś bardzo konkretne pytanie z jakiejś takiej niszowej wiedzy związanej z naszym systemem sprzedażowym. Największy problem pojawia się wtedy kiedy nie jesteśmy w stanie odpowiedzi zweryfikować i tak naprawdę to jest też bolączka wielu rekrutacji e-commerce dlatego że wiele osób które zna się na tym np. jak tworzyć content organiczny nie do końca zna się na Marketingu czy na SEO czy czy chociażby już w ogóle na tych procesach związanych z technologią. No i tutaj z pomocą przychodzimy np. my z naszą usługą rekrutacji i pomagamy taki proces przeprowadzić od początku do końca my tak naprawdę w tym odcinku ja de facto zdradziłem wam w jaki sposób my podchodzimy do rekrutacji, w jaki sposób przygotowujemy wszystkie jej poszczególne etapy i my uczestniczymy w takim procesie od samego początku czyli od zebrania tych wszystkich odpowiedzi wymaganych od właścicieli biznesów czego oni potrzebują pomagamy im to określić. Przez cały proces rekrutacyjny, przez analizę CV przez rozmowy rekrutacyjne uczestniczymy też w rozmowach rekrutacyjnych aż po finalnie przedstawione wnioski i dwóch lub czasami trzech kandydatów do ostatecznego wyboru przez klienta. No i też potem pomagamy w procesie onboardingu który jest bardzo ważny ale o tym to myślę już w osobnym odcinku. I to na dziś wszystko. Mam nadzieję, że jakoś wam pomogłem. Jeżeli jesteście zainteresowani tym, żeby znaleźć fajnego pracodawcę, znaleźć fajną, nową pracę to na upstar.pl, łamany na praca możecie wypełnić taki formularz i tracicie do naszej bazy potencjalnych kandydatów. Możecie też tam wysłać do nas zgłoszenie jeżeli chcielibyście taką rekrutację przeprowadzić i chcielibyście żebyśmy wam w tym pomogli. Generalnie chciałbym też się dowiedzieć jakie są wasze doświadczenia związane z rekrutacjami. Czy to jako kandydacic, czy też jako to osoby rekrutujące. Więc jeżeli macie taką możliwość i oglądacie to na przykład na YouTube. To możecie tu napisać komentarz. Jeżeli słuchacie tego odcinka na Spotify lub gdziekolwiek indziej to zachęcam Was do czy to wiadomości prywatnej na instagramie, na linkedin, do wiadomości mailowej. Generalnie dla chcącego nic trudnego i można mnie znaleźć w wielu wiele miejscach. Ja za wysłuchanie tego odcinka bardzo wam dzisiaj serdecznie dziękuję i do zobaczenia w kolejnym już za tydzień. Cześć!”

2800+ wyświetleń miesięcznie

Create custom landing pages with Lumi that converts more visitors than any website. With lots of unique blocks, you can easily build a page.

4.9 out of 5 stars on Spotify

“Choć czasami, niektóre tematy wydawały mi się banalne to dopiero po przesłuchaniu podcastu wiem w ilu jeszcze miejscach mogę ulepszyć mój sklep internetowy.”

Szymon Grocholewski

CEO med&beauty

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Appstar specjalizujące się w doradzaniu i prowadzeniu biznesów eCommerce. Między innymi wykonujemy poniższe usługi.

Warsztat u klienta

Nasz konsultant przebada Twój biznes i zdiagnozuje wszystkie choroby jak lekarz

Phone

Phone

Zostaw kontakt,
a my się odezwiemy