fbpx

HomeJak przeprowadzić sprzedaż produktu cyfrowego? [easycart]

Jak przeprowadzić sprzedaż produktu cyfrowego? [easycart]

WnE#28

Jak przeprowadzić sprzedaż produktu cyfrowego? [easycart]

Oglądaj lub słuchaj jak Ci wygodnie

jesteśmy na...

📩 Subskrybuj podcast

Otrzymuj informacje o najnowszych odcinkach i bądź na bieżąco z nowinkami w świecie e-commerce!

Wojciech Piszora - konsultant eCommerce, Autor WnE Podcast

Ekspert w dziedzinie e-commerce,  programista z dużym doświadczeniem w branży. Współwłaściciel sklepu internetowego oraz firmy consultingowej, specjalizującej się w prowadzeniu działalności e-commerce. Jego wiedza i praktyczne umiejętności uczyniły go specjalistą w tej dziedzinie. Na swoim blogu dzieli się wiedzą, najlepszymi praktykami i praktycznymi radami pomagając innym osiągnąć sukces w cyfrowym świecie e-handlu.

Unlimited Resources

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolo

Download Free Resources

Figma Included

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor.
Access to Figma File

Jak sprzedać własny produkt cyfrowy? - przewodnik krok po kroku

01 - Stwórz listę mailową
  • Użyj narzędzia np. GetResponse do stworzenia newslettera i formularza zapisu.
  • Promuj link do zapisu na swoich mediach społecznościowych, zachęcając obserwujących do subskrypcji.
02 - Przygotuj swój produkt
  • Określ próg subskrybentów, po osiągnięciu którego rozpoczniesz pracę nad produktem.
  • Informuj swoich obserwujących o postępach i planowanej przedsprzedaży.
03 - Uruchom przedsprzedaż
  • Naszą sprawdzoną propozycją jest narzędzie easycart służące zarówno do  zarządzania sprzedażą jak i przyjmowania płatności.
  • Ustaw ceny, opisy, zdjęcia i warianty produktu.
  • Skonfiguruj promocje, automatyzacje, system fakturujący i mechanizm odzyskiwania koszyków.
04 - Publikuj i promuj
  • Udostępnij link (koszyk) do zakupu w swoich mediach społecznościowych i na stronie internetowej (o ile posiadasz).
  • Rozważ uruchomienie płatnych kampanii reklamowych skierowanych do osób zaangażowanych lub remarketingowych.
05 - Dbaj o obsługę klienta
  • Zapewnij skuteczną obsługę klientów i bądź gotów na obsługę zwiększonego ruchu.
  • Przygotuj regulamin i politykę prywatności (EasyLegal Ci w tym pomoże). 
06 - Zbieraj opinie
  • Użyj narzędzia Easy Love do gromadzenia i wyświetlania opinii.
07 - Analizuj i optymalizuj
  • Bądź na bieżąco z wynikami sprzedaży, analizuj konwersje i dostosowuj strategię.
08 - Nie przestawaj promować
  • Pamiętaj, że sprzedaż to nie finisz, a start. Kontynuuj promocję i działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
Wypróbuj easycart

Ten odcinek nie jest sponsorowany przez easycart 😃

Jest to narzędzie, z którego korzystamy prowadząc projekty dla naszych klientów. Dzieki temu doświadczeniu śmiało możemy je polecić

easycart

Szybka i prosta sprzedaż i zarządzanie płatnościami.

EasyLegal

Tworzenie regulaminu i polityki prywatności

EasyLove

Pozyskiwanie i publikacja opinii

Transkrypcja odcinka

Poniżej znajdziesz pełen transkrypt odcinka. Oczywiście film na YouTube posiada napisy w języku polskim.

Cześć, witam Cię w kolejnym odcinku podcastu Więcej niż e-commerce. To podcast, w którym opowiadam o tym, jak dzięki połączeniu technologii, wiedzy i procesów rozwijać swój biznes internetowy. Jeżeli sprzedajesz cokolwiek w internecie albo dopiero zamierzasz zacząć, to jest to miejsce właśnie dla Ciebie. Zapraszam Cię do wysłuchania obejrzenia tego odcinka. A temat tego odcinka brzmi, jak uruchomić sprzedaż produktu cyfrowego z wykorzystaniem narzędzia EasyCard. Na początek krótkie wyjaśnienie. To nie jest odcinek sponsorowany. Jest to odcinek zamawiany, to prawda. Zamówiła go moja znajoma, z którą w minionym tygodniu odbyłem krótką rozmowę właśnie na temat tego, w jaki sposób wystartować ze sprzedażą własnego produktu cyfrowego. A ponieważ od lat się tym zajmujemy, to postanowiłem nagrać ten odcinek. A ponieważ chcę, żeby te odcinki były jak najbardziej konkretne, jak najbardziej merytoryczne, postanowiłem, że opowiem o tym na konkretnym przykładzie z wykorzystaniem konkretnych narzędzi. I wybrałem narzędzie EasyCard dlatego, że jest to narzędzie świetne i chłopaki Adam i Grzesiek robią naprawdę świetną robotę. I postanowiłem, że też nagram ten odcinek tak, o po prostu niech wieś o tym narzędziu się niesie, bo jest to po prostu świetne narzędzie. I uważam, że takie inicjatywy, zwłaszcza, że jest to polski produkt należy doceniać. Adamowi i Grzesikowi zawdzięczam sporo, dlatego, że to oni są, tak uważam, ojcami automatyzacji w Polsce. I to oni tak naprawdę rozpropagowali wiedzę i wyszli na tyle szeroko z tą swoją wiedzą w tym zakresie, że również ja i mój zespół może z tej wiedzy korzystać. Oprócz tego, że są świetni w automatyzacjach, wytwarzają też właśnie takie narzędzia jak EasyCard, które służy m.in. do tego właśnie, żeby ułatwiać sprzedaż produktów cyfrowych, ale nie tylko. Dojdziemy do tego, czym jest EasyCard, jak z niego korzystać, w jaki sposób go wdrażać, ale jedźmy po kolei. Czego nie będzie w dzisiejszym odcinku? W dzisiejszym odcinku na pewno nie będzie wiedzy na temat tego, w jaki sposób budować społeczność, jakiś technik growhackingu i różnych tego typu kwestii. Dlatego, że zakładam, że w momencie kiedy myślisz o sprzedaży własnego produktu, jesteś influencerem, masz jakąś społeczność zgromadzoną wokół siebie, tworzysz content, tworzysz różnego rodzaju treści i w Twoim otoczeniu są ludzie, którzy są skłonni podziękować Ci za to, docenić Cię albo po prostu kupić od Ciebie Twoją wiedzę. No i to jest odcinek właśnie dla tych osób. Więc jeżeli masz już zbudowaną jakąś społeczność albo dopiero zamierzasz ją budować, to jest odcinek właśnie dla Ciebie. Dlatego, że tutaj opowiem właśnie o takim najczęstszym przypadku, z jakim mamy do czynienia, czyli kiedy zgłaszają się do nas influencerzy i pytają, w jaki sposób wystartować z własnym produktem. Dlatego, że własny produkt cyfrowy jest to jedna z form monetyzacji zasięgu, jakie influencerzy mają w social mediach. Wielu twórców internetowych, kiedy myśli o tym, żeby rozpocząć sprzedaż własnego produktu cyfrowego, myśli o tym, że jest to bardzo skomplikowane przedsięwzięcie, że wymaga przede wszystkim stworzenia strony internetowej, sklepu internetowego, że jest tutaj potrzebne bardzo dużo takiej pracy technicznej, która jest dla nich po pierwsze trudna, niezrozumiała, a po drugie droga. Bardzo wielu influencerów, wbrew tego, co nam się wydaje, którzy mają naprawdę duże zasięgi, wcale dużo nie zarabiają na tym, że te treści udostępniają, dlatego, że takie portale jak Instagram, Facebook, TikTok nie płacą za wyświetlenia swoim wykonawcom. Trochę inaczej jest w przypadku YouTuba, w przypadku Spotify, ale umówmy się, że nawet te wynagrodzenia, które wypłacają te platformy nie są na tyle wysokie, żeby nie wiadomo jak podbudować swój budżet. No i właśnie dlatego dzisiaj opowiemy o tym, w jaki sposób zrobić to możliwie prosto, szybko i tanio. Pierwszą rzeczą, którą powinniśmy zrobić, jeżeli myślimy o sprzedaży własnego produktu cyfrowego, powinno być stworzenie własnej listy mailowej. Najprostszym sposobem jest skorzystanie np. z takiego narzędzia jak GetResponse. To narzędzie, oprócz tego, że daje możliwość stworzenia zapisu do bazy mailowej, czyli tzw. newslettera, daje też możliwość stworzenia takiej prostej strony właśnie, na której możemy umieścić to pole formularza, w którym nasi klienci będą się zapisywać. Koszt tego narzędzia to jest 59 zł miesięcznie w tym pakiecie podstawowym i przez 30 dni chyba jest też okres darmowy, kiedy nie płacimy nic. No później ceny, w zależności od tego jak duża jest nasza lista mailowa, te ceny tego pakietu wzrastają. Co daje nam to narzędzie? Po pierwsze, możemy właśnie stworzyć sobie formularz do zapisu i umieścić go na stronie internetowej, którą stworzymy poprzez GetResponse. Może to być podpięte pod naszą domenę, jeżeli ją wykupimy, ale nie musimy zamawiać nigdzie żadnej strony, ani tworzyć jakiegoś bardzo skomplikowanego landing page’a, który będzie tam miał nie wiadomo jak bardzo dużo informacji. Dlatego, że celem tej strony jest zebranie zapisu do newslettera, zanim w ogóle zaczniemy tworzyć nasz produkt. Kolejnym krokiem, który powinniśmy zrobić, to powinniśmy na naszych social mediach udostępnić właśnie link do tej strony do zapisu i poprosić naszych obserwujących, że jeżeli są zainteresowani zakupem takiego czy innego produktu od nas, żeby się tam zapisali. Dlaczego warto robić to w ten sposób, a nie poprzez na przykład ankietę na Instagramie? Po pierwsze dlatego, że na Instagramie kliknięcie przycisku tak nie zajmuje sekundy i właściwie można zrobić to odruchowo, bezmyślnie. I z doświadczenia wiem, że ilość osób, które deklarują, że coś kupią, a które potem kupują, to jest to powiedzmy jakieś 10% w stosunku tych osób, które kliknęły, a tych, które faktycznie kupiły. To, że musimy już wejść na jakąś stronę, zostawić tam swojego maila, czyli w cudzysłowie już troszkę zapłacić tym mailem za ten produkt i liczyć się z tym, że w przyszłości będziemy od tego twórcy dostawać jakieś wiadomości mailowe, jest już barierą wejścia, którą jak ktoś pokonuje, znaczy, że mu po prostu bardziej zależy. Po drugie budujemy sobie alternatywny kanał dotarcia do naszych obserwujących. W momencie, kiedy spadną nam zasięgi, nasze konto zostanie zbanowane, zostaną w jakiś sposób ograniczone jego zasięgi, no to wtedy mamy ten kanał alternatywny dotarcia. Dlatego ja sugeruję i zawsze rekomenduję, żeby z tej listy mailowej korzystać i jeżeli prowadzimy konto na Instagramie czy na jakimkolwiek innym portalu, żeby tą listę mailową mieć i systematycznie przy okazji różnych akcji ją dopełniać. A taka okazja jak sprzedaż produktu cyfrowego to bardzo dobra okazja. Do czego służy później również taka lista mailowa? Po pierwsze możemy osoby, które są na tej liście mailowej zaprosić do zakupu jako pierwsze. Po drugie możemy dla nich wystosować też zupełnie inną np. cenę w podziękowaniu za to, że właśnie poświęcili swój czas i zapisali się na tą listę mailingową. Tak więc posiadanie własnej listy mailingowej swoich obserwujących ma same plusy i warto to mieć. W momencie kiedy widzimy, że nasza lista mailingowa się zapełnia, możemy przystąpić do działania. Możemy ustawić sobie jakiś próg, który jest indywidualny. To znaczy, jeżeli określimy, że 100 osób zapisane na naszej liście jest dla nas OK i to świadczy o tym, że mogę brać się do roboty i pracować nad produktem, wtedy biorę się do pracy i pracuję nad własnym produktem cyfrowym. Informuję moich obserwujących, że wziąłem się do pracy i startuję przedsprzedaż. No właśnie i teraz żeby uruchomić przedsprzedaż potrzebujemy jakiegoś narzędzia, które będzie przyjmowało płatności. Na rynku jest bardzo wiele różnego rodzaju rozwiązań. Możemy postawić sklep internetowy, w którym będziemy sprzedawać produkty cyfrowe. Ale jest to drogie i skomplikowane. No i tutaj właśnie z pomocą przychodzi takie narzędzia jak EasyCard, które powstało właśnie typowo na potrzeby twórców internetowych. Dzisiaj jest on już dużo bardziej rozbudowany i ma bardzo wiele funkcji, też takich narzędzi pobocznych, ale o tym może później. Wystawienie własnego produktu cyfrowego do sprzedaży poprzez platformę EasyCard jest naprawdę bardzo proste. Wystarczy wejść na ich stronę i kliknąć w górnym prawym rogu stwórz koszyk. I w tym momencie tak naprawdę od razu przystępujemy do konfigurowania produktu. Możemy wpisać cenę produktu, jego nazwę, opis, ustawić zdjęcie, ustawić ich warianty produktu. Możemy zastosować różnego rodzaju promocje, możemy zastosować różnego rodzaju automatyzacje i integracje, które później jakoś pozwalają automatyzować to, co dalej po zakupie się dzieje. Możemy skorzystać z wbudowanego systemu fakturującego, na podstawie którego potem te płatności są rozliczane. Możemy skorzystać z mechanizmu odzyskiwania koszyków, w którym w najwyższej wersji to zespół ludzi dzwoni, pisze maile i wchodzi w interakcję z naszymi klientami i próbuje odzyskać te koszyki. Dlaczego tak bardzo zależy EasyCard na tym, żeby te konwersje dochodziły do skutku? Anu dlatego, że model rozliczeniowy jest prowizyjny i uważam, że jest to bardzo uczciwe. Model prowizyjny w przypadku tego narzędzia daje nam gwarancję tego, że tej drugiej stronie będzie bardzo zależało na tym, żeby dochodziło do zakupów naszych produktów. Więc interes obu stron jest po prostu spójny. Nam zależy na tym, żeby sprzedać i drugiej stronie też zależy na tym, żebyśmy my sprzedawali. W zależności od tego, jak duże są nasze obroty, różna jest prowizja, to zachęcam Was do tego, żebyście weszli na stronę i zobaczyli sobie właśnie w jaki sposób jest skonstruowany ten cennik. Ale to, co jest najważniejsze moim zdaniem w tym przypadku, to łatwość użycia tego narzędzia. Dlatego, że w momencie, kiedy ustawimy sobie wszystkie te rzeczy, o których wcześniej mówiłem, klikamy u góry publikuj i mamy do dyspozycji link, który jest gotowym tak zwanym koszykiem. Czyli możemy wysłać ten link dowolnej osobie i ona będzie mogła za pomocą tego linku kupić nasz produkt. Korzystając z najbardziej popularnych form płatności, jakie są dostępne w Polsce i na świecie. I uważam, że to jest jego największa zaleta, dlatego, że my tak naprawdę nawet nie potrzebujemy strony internetowej. Dlatego, że jeżeli jesteśmy twórcami, to możemy ten link umieścić w dowolnym miejscu w naszych social mediach, czy to na instastories, czy w poście, w bio i możemy sprzedawać nasze produkty. W wersji bardziej rozbudowanej oczywiście możemy mieć własną stronę internetową i landing page. I cały produkt mieć bardzo ładnie opisany, skonstruowany w taki sposób, żeby zachęcało to do kupienia tego produktu, żeby rozbijało obiekcje klientów itd. Tam pod przyciskiem zamawiam podlinkować właśnie ten link do EasyCard i tak naprawdę jeżeli ktoś nie jest jakoś bardzo spostrzegawczy, nawet nie zorientuje się, że został przekierowany na inną stronę. Jaka jest kolejna zaleta EasyCard? Zaletą EasyCard jest to, że ten koszyk zostanie automatycznie wypełniony, jeżeli kiedykolwiek w przeszłości ktoś z kupujących dokonał zakupu poprzez właśnie tę platformę. Czyli jeżeli ktoś z naszych obserwujących kupuje coś u nas, a kiedyś dokonał jakiegokolwiek zakupu u jakiegokolwiek innego twórcy, to jego dane będą już tam w bazie, będą w systemie i to dokonanie tej płatności będzie jeszcze szybsze i prostsze. Myślę, że to jest świetne rozwiązanie. Tak zwana ta sieć EasyCard to jest naprawdę coś, co bardzo mocno zwiększa konwersję, bo my nie musimy wypełniać nie wiadomo jak wielu pól. Co możemy sprzedawać poprzez EasyCard? Tak naprawdę wszystko. Możemy sprzedawać subskrypcje, możemy sprzedawać produkty cyfrowe, takie jak kursy, e-booki, szkolenia. Możemy sprzedawać też produkty fizyczne, jeżeli chcemy, też jest taka możliwość. Tak naprawdę dzisiaj jest to narzędzie bardzo spójne i kompletne, chociaż jest cały czas rozwijane i cały czas dokładane są nowe funkcjonalności, nowe integracje. Jeżeli już nasz produkt został wyprodukowany, udostępniliśmy go do sprzedaży i sprzedaż ruszyła, to pamiętajmy o tym, że bardzo ważna jest obsługa klienta. I nie należy tego zaniedbywać. Jeżeli decydujemy się na sprzedaż, róbmy to w takim momencie, żebyśmy byli w stanie obsłużyć ewentualny ruch pochodzący od naszych potencjalnych klientów. W przypadku produktów cyfrowych jest o tyle prościej, że nie ma tam na przykład możliwości zwrotu tych produktów, jeżeli mamy w odpowiedni sposób skonstruowany regulamin i politykę prywatności. Polskie prawo zezwala na to, żebyśmy produktów cyfrowych nie mogli zwracać my jako kupujący. To jest kolejny punkt, czyli polityka i regulamin prywatności to są dwie rzeczy, o które należy zadbać startując z produktem cyfrowym, tak naprawdę startując z jakimkolwiek produktem. I tutaj znowu z pomocą przychodzi Easy Card, a tak naprawdę Easy Legal, czyli kolejne narzędzie od tych twórców, które pozwala nam w bardzo prosty sposób wygenerować aktualny, zgodny z polskim prawem regulamin i politykę prywatności do naszych działań sprzedażowych. Jeżeli już sprzedaż ruszyła, to pamiętajmy też o tym, żeby od naszych klientów pozyskiwać opinie na temat naszych produktów, to jest bardzo ważne. I żeby nie robić tylko tego poprzez wiadomości na Instagramie, dlatego że nie jest to jakoś uporządkowane, nie jest to też potem łatwe do odzyskania, jeżeli chcielibyśmy później tego typu opinie wykorzystywać gdzieś w internecie. Nie jest to też do końca zgodne z omnibusem, jeżeli chcielibyśmy to wykorzystywać później na stronie sprzedażowej. Tutaj też warto zadbać o narzędzia związane z opiniami, np. takie narzędzie jak Easy Love, czyli narzędzie również ze stajni Easy, które służy do pozyskiwania i wyświetlania opinii o naszym produkcie. Pamiętajmy jeszcze o jednej bardzo ważnej rzeczy, dlatego że wielu twórców, którzy przygotowują się do sprzedaży własnego produktu, jest tak bardzo wyeksploatowana tymi przygotowaniami, tymi pracami związanymi z premierą, że w momencie kiedy sprzedaż produktu startuje, oni tak naprawdę myślą, że dobiegli właśnie do mety. Kiedy tak naprawdę to dopiero linia startu, a to co było wcześniej jest rozgrzewką i w tym momencie działania powinny skupić się na tym, żeby sprowadzić ruch do naszego koszyka i zwiększać sprzedaż. Warto tutaj też wspomóc się działaniami płatnymi, jeżeli korzystamy z tego typu rzeczy, a jeżeli nie, to też warto spróbować, czyli żeby np. wypróbować sobie własną jakąś małą kampanię na konwersję, która będzie skierowana nawet do naszej grupy remarketingowej, do osób, które wchodzą w interakcje z naszymi treściami, a nie są osobami, które kupiły. Można to w bardzo prosty sposób zrobić, dlatego że EasyCard daje możliwość podpięcia wszystkich algorytmów śledzących z wszystkich popularnych systemów reklamowych i możemy np. skierować sobie kampanię płatną do osób, które były na naszym landing page’u, były na naszym profilu, komentują, czytają nasze posty, reagują i jak do tej pory nie dokonały jeszcze konwersji, a możemy założyć, że te osoby zaangażowane są też potencjalnie zainteresowane zakupem, z którego z jakiegoś powodu nie dokonały. Bardzo dużo osób o tym zapomina, skupia się tylko na swoim ruchu organicznym, a ten ruch płatny niekiedy jakby jest traktowany jako taki gorszy, jakiś nachalny. Warto korzystać jakby z jednego i drugiego źródła, tak naprawdę warto wykorzystywać wszystkie możliwe źródła, m.in. tą listę mailingową, którą zdobyliśmy, o której mówiłem na początku odcinka. Co do strategii sprzedaży, to tutaj są bardzo różne podejścia. Niektórzy sprzedają w tzw. oknach czasowych, czyli produkt dostępny do sprzedaży jest tylko od, do, jest to od początku komunikowane, że np. produkt będzie w przedaży przez 3 tygodnie, przez 4 tygodnie, a później już nie, albo będzie dostępny tylko przez 3 tygodnie w jakiejś niższej cenie, a później ta cena już będzie wzrastała. Niektórzy twórcy od tego odchodzą i sprzedają np. produkty w stałej cenie, bardzo różne są podejścia do tego i taktyki, to już zostawiam do rozeznania, do wyboru tobie. Są twórcy, którzy deklarują, że cena jest w tej chwili najniższa, już nigdy niższa nie będzie i faktycznie już nigdy później nie robią promocji na produkty, nawet z okazji jakiejś Black Friday i tak dalej, nie obniżają tych cen do poziomu sprzed dnia startu sprzedaży. Dlatego zachęcam Cię, żebyś sam poeksperymentował i wybrał taką technikę, która w Twoim przypadku, w przypadku Twojej grupy docelowej będzie sprawdzała się najlepiej. A żeby wybrać odpowiednią taktykę, to oczywiście trzeba analizować to, co dzieje się w sprzedaży. Należy patrzeć na to właśnie, jaki mamy ruch pozyskany na naszą stronę sprzedażową, jak to wygląda, jeśli chodzi o sprzedaż i na podstawie tego wyliczyć konwersję. Bardzo ważne jest to, żeby trzymać rękę na pulsie i te podstawowe wskaźniki sprzedażowe cały czas mierzyć i wyciągać odpowiednie wnioski. Więc jeżeli myślisz o wystartowaniu ze sprzedażą własnego produktu cyfrowego, no to tak jak widzisz, przy odrobinie zapału jest to jak najbardziej możliwe, przy naprawdę niewielkim koszcie. Jeżeli nie chcesz robić tego sam, możesz zwrócić się do nas na stronie www.appstar.pl, w zakładce darmowa konsultacja. Możesz umówić taką rozmowę z nami i porozmawiamy o tym właśnie, o jakim produkcie myślisz, do jakiej grupy skierowanej. Bardzo często też pomagamy ocenić, czy to już jest ten moment, kiedy należy sprzedawać. Dlatego, że mamy doświadczenia w tym naprawdę duże, bo tak jak mówiłem, sprzedawaliśmy bardzo dużo produktów różnych influencerów i wiemy w którym momencie to się udaje, a w którym może niekoniecznie. No i wtedy poprowadzimy cię za rękę poprzez cały ten proces, przygotujemy go i zrealizujemy od początku do końca. Jeżeli ten odcinek był fajny, jeżeli ci się podobał, to będę wdzięczny za zostawienie tej łapki w górę, komentarza, subskrypcji, jeżeli jeszcze nie subskrybujesz tego kanału. I w dzisiejszym odcinku to na tyle. Dzięki za obejrzenie, wysłuchanie, do zobaczenia w kolejnym. Cześć!

2800+ wyświetleń miesięcznie

Create custom landing pages with Lumi that converts more visitors than any website. With lots of unique blocks, you can easily build a page.

4.9 out of 5 stars on Spotify

“Choć czasami, niektóre tematy wydawały mi się banalne to dopiero po przesłuchaniu podcastu wiem w ilu jeszcze miejscach mogę ulepszyć mój sklep internetowy.”

Szymon Grocholewski

CEO med&beauty

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Appstar specjalizujące się w doradzaniu i prowadzeniu biznesów eCommerce. Między innymi wykonujemy poniższe usługi.

Phone

Phone

Zostaw kontakt,
a my się odezwiemy