fbpx

HomeJak z użyciem AI poprawić konwersje sklepu internetowego?

Jak z użyciem AI poprawić konwersje sklepu internetowego?

WnE#12

Jak z użyciem AI poprawić konwersje sklepu internetowego?

Analityk Danych GPTs od appstar

Chcesz analizować dane sprzedażowe w kilka minut?

Sprawdź, jak działa nasz autorski model GPTs specjalizujący się w Analizie Danych dla eCommerce i pożegnaj się z godzinami spędzonymi w Excelu 😃

Oglądaj lub słuchaj jak Ci wygodnie

jesteśmy na...

📩 Subskrybuj podcast

Otrzymuj informacje o najnowszych odcinkach i bądź na bieżąco z nowinkami w świecie e-commerce!

Darmowe narzędzia do mierzenia wydajności strony internetowej

Wojciech Piszora - konsultant eCommerce, Autor WnE Podcast

Ekspert w dziedzinie e-commerce,  programista z dużym doświadczeniem w branży. Współwłaściciel sklepu internetowego oraz firmy consultingowej, specjalizującej się w prowadzeniu działalności e-commerce. Jego wiedza i praktyczne umiejętności uczyniły go specjalistą w tej dziedzinie. Na swoim blogu dzieli się wiedzą, najlepszymi praktykami i praktycznymi radami pomagając innym osiągnąć sukces w cyfrowym świecie e-handlu.

Unlimited Resources

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolo

Download Free Resources

Figma Included

Amet minim mollit non deserunt ullamco est sit aliqua dolor.
Access to Figma File

Transkrypcja odcinka

Poniżej znajdziesz pełen transkrypt odcinka. Oczywiście film na YouTube posiada napisy w języku polskim.

„Cześć, witam Cię w kolejnym odcinku podcastu Więcej niż e-commerce. To podcast, w którym opowiadam o tym, jak dzięki połączeniu technologii, wiedzy i biznesu rozwijać swój sklep internetowy. Jeżeli cokolwiek sprzedajesz w internecie, prowadzisz swój sklep internetowy, dopiero zamierzasz zacząć, to jest to miejsce właśnie dla Ciebie. A temat dzisiejszego odcinka to, jak przy użyciu sztucznej inteligencji poprawiać konwersję w swoim sklepie internetowym. Zapraszam Cię do wysłuchania tego odcinka. No to zaczynamy. Od ostatniego odcinka, w którym opowiadałem o wykorzystaniu sztucznej inteligencji, wiele się zmieniło. Dlatego, że sztuczna inteligencja to zupełnie nowe zjawisko, jeśli chodzi o tempo rozwoju technologii. Dlatego, że wiadomo, że te filmy, które tutaj się pokazują, są nagrywane z pewnym wyprzedzeniem. Ten film nagrywany jest w połowie listopada i najprawdopodobniej gdzieś dopiero pod koniec listopada, a być może na początku grudnia zostanie opublikowany. Poprzedni materiał, który nagrywałem jakieś trzy tygodnie temu ukazał się już na kanale i widziałem, że naprawdę bardzo pozytywnie go przyjęliście. Tak naprawdę jako nie za bardzo promowany materiał miał bardzo dużo zaangażowania, też bardzo dużo feedbacku. Dostałem za to serdecznie dziękuję. Był to materiał, który dotyczył tego, w jaki sposób z wykorzystaniem sztucznej inteligencji analizować dane z naszego biznesu, w tym przypadku z naszego e-commerce’u, ale tak naprawdę możemy tam analizować dane dotyczące każdego biznesu, czy to produkcyjnego, czy też każdego innego. Możemy tam analizować nawet nasze wyciągi bankowe i szukać informacji, dlaczego nasze konto w zatrważającym tempie się uszczupla. No więc możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji jest wiele. Dzisiejszy odcinek będzie dotyczył tematyki wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwoju, w modyfikowaniu, w polepszaniu, w ulepszaniu swojego sklepu internetowego. Dzisiaj skupimy się typowo na karcie produktowej, dlatego że można powiedzieć, że to jest taki punkt styku, który decyduje o tym, czy klient idzie dalej, czy trafia już w szpony koszyka i jest dalej prowadzony już za rączkę przez to, jak nasz sklep jest zbudowany, czy jednak wraca gdzieś z powrotem do strony głównej, albo opuszcza, co gorsze, nasz sklep i szuka szczęścia gdzie indziej. Dlatego dzisiaj skupimy się na karcie produktowej, ale tak naprawdę w ten sposób, w jaki pokażę dzisiaj, można analizować dowolny fragment sklepu internetowego. Ale tak jak wspominałem, dynamika rozwoju sztucznej inteligencji jest tak duża, że jeżeli oglądaliście tamten odcinek i będziecie oglądać dzisiejszy, to możecie mieć wrażenie, że pokazuję zupełnie inne narzędzie, że korzystam z czegoś zupełnie innego, dlatego że zmienił się wygląd tego narzędzia, ale zmieniła się też nieco… może nie zasada jego działania, bo co do zasady sztuczna inteligencja nadal potrafi robić te same rzeczy, które pokazywałem w tamtym materiale. Potrafi robić dzisiaj jeszcze więcej i w dużo bardziej przyjazny dla użytkownika sposób, ale zmienił się interfejs, zmienił się sposób dobrania się do tych funkcjonalności, które pokazywałem ostatnio, więc mały update w dzisiejszym odcinku tego, co się wydarzyło, plus nowości związane właśnie z tym aspektem, to jakim jest analiza i poprawianie strony produktowej naszego sklepu internetowego. Na potrzeby tego odcinka przygotowałem taką… może nie przygotowałem, bardziej odkopałem dawną wersję sklepu Mimikolors i wziąłem sobie jeden z przykładowych produktów, jego kartę produktową, która prezentuje się w ten sposób, jak widzisz, nie zachwyca, nie powala. Generalnie dużo rzeczy można by tu zmienić, poprawić, ulepszyć, ale myślę, że to będzie super przykład dla naszego dzisiejszego zadania, jakie mamy do wykonania z uszyciem czatu GPT. No to, żeby już nie przeciągać, przechodzimy do roboty. No to zaczynajmy i to, co pierwsze oczywiście musimy zrobić, to musimy odwiedzić stronę, na której jest czat GPT od OpenAI. Wpisujemy czat.openai.com i pojawia nam się widok czatu, który, jeżeli oglądałeś poprzedni odcinek całkiem niedawno, albo jeżeli korzystasz z czatu od GPT na co dzień, pewnie zauważyłeś już też w międzyczasie, że widok tego czatu nieco się różni. I oczywiście, tak jak w poprzednim odcinku, dobrze jest, żebyśmy sprawdzili, czy tutaj w naszych ustawieniach Settings & Beta mamy w zakładce Beta Features nasze włączone właśnie i plug-iny, i to narzędzie, które służy do analizy danych, Advanced Data Analysis. Ja tutaj oba te checkboxy mam zaznaczone, więc mogę stąd wyjść i mogę przejść dalej. I to, co zmieniło się w tej wersji, to tak jak widzisz, tutaj już możemy bezpośrednio wgrywać sobie pliki te z naszego dysku i przejść do dalszej analizy. Ale dzisiaj nie będziemy korzystać z tej funkcjonalności. Dzisiaj pokażę ci, w jaki sposób można skustomizować sobie czat GPT pod konkretne operacje, pod konkretne akcje, pod konkretne zadania, które chcemy, żeby dla nas wykonywał. A jest to po to, żebyśmy nie musieli za każdym razem, jeżeli rozpoczynamy konwersację tutaj w oknie czatu, naprowadzać go na to, co chcemy uzyskać, tylko żeby on już sobie te informacje wcześniej zapisał i pamiętał i w momencie, kiedy chcemy wykonać jakąś konkretną akcję, czy to wygenerować jakiś tekst do posta na Facebooka, czy chcemy wygenerować jakiś newsletter, odpowiedź na maila, to jesteśmy w stanie już sobie tutaj to wcześniej zdefiniować i nie tracić czasu, żeby za każdym razem czat GPT uczyć tego, co chcemy zrobić. A więc to, co musimy zrobić, to musimy kliknąć tutaj w górnym lewym rogu tą zakładkę Explore i w tym miejscu pojawia nam się wiele różnych przykładów tego, w jaki sposób możemy wykorzystać czat GPT i tutaj mamy już takie gotowe czaty, które właśnie mają podefiniowane już pewne parametry. Ale to, co od niedawna możemy zrobić, to właśnie stworzyć nasz własny czat. Niestety te funkcjonalności, które pokazuję, są możliwe tylko dla osób, które posiadają subskrypcję na czat GPT w wersji plus. Jest ona płatna, kosztuje na ten moment 20 dolarów miesięcznie, natomiast ja uważam, że to jedna z lepszych inwestycji, jakie można wykonać w dzisiejszych czasach. Tak jak widzisz, pojawia nam się zupełnie nowe okno, którego wcześniej w czacie GPT nie było i w tym miejscu możemy sobie zdefiniować, co chcemy, żeby nasz czat wykonywał. Mamy zakładkę Configure, mamy tutaj konfigurację i możemy zacząć od takiej banalnej rzeczy, jak na przykład zaplodowanie naszego zdjęcia. Możemy też poprosić czat GPT o to, żeby nasze zdjęcie, tego awatara tutaj, który później będzie się wyświetlał, czy to w tym miejscu, czy to na liście tych naszych customowych czatów, po prostu jakąś grafikę. Ja sobie załaduję tutaj może moje zdjęcie. Dlaczego by nie? No i oto jestem. Możemy wpisać tutaj dowolną nazwę. Możemy wpisać krótki opis, czym ten konkretny czat, czym ten konkretny… właściwie na ten moment w języku polskim nie ma takiej dobrej nazwy na to, co robię, bo tak naprawdę to jest taki predefiniowany prompt, takie predefiniowane zapytanie, które osadzone właśnie na sztywno w tym kontekście ma większą łatwość w wykonywaniu zadań, ale nazywanie siebie czatem, gdzie jeszcze wgrywamy swoje zdjęcia jest trochę dziwne. Ale no dobra, na potrzeby tego odcinka powiedzmy, że jest to czat. Zresztą OpenAI też nazywa to w ten sposób, że to są takie predefiniowane czaty, no więc niech to tak będzie. Dodaję opis i powiedzmy, że chciałbym, aby ten konkretny czat zajmował się analizą strony produktowej. No, a to tak naprawdę, co ten czat będzie robił i o czym powinien pamiętać, na co powinien zwrócić szczególną uwagę, zawieramy tutaj w tym oknie z instrukcjami, jak powinien się zachowywać, na co powinien zwrócić uwagę. No i skonstruujemy tutaj prompt w taki sposób, żeby wskazać, że czat o nazwie As E-Commerce jest specjalistą do spraw analizy stron produktowych, który specjalizuje się w SEO, który zna dobre praktyki tworzenia stron internetowych, stron produktowych, który zwraca uwagę na różne aspekty tego, w jaki sposób kupują klienci i doradza nam, żeby te strony produktowe były wykonane w jak najlepszej jakości i przede wszystkim jak najlepiej konwertowały. Przechodząc dalej, możemy zapoczątkować tutaj, wpisać takie początkowe pytania, które pojawią nam się w momencie, kiedy zaczniemy korzystać z naszego czatu. Akurat w tym przypadku nie ma to większego sensu, dlatego że my tutaj będziemy wykorzystywać rozszerzenie, które potrafi czytać strony internetowe, w związku z czym nie będziemy w stanie go przekazać do tego w sposób tutaj taki predefiniowany, ale możemy zawsze coś tutaj takiego wprowadzić, co będzie powiedzmy jakimś takim startem do rozmowy. W tym miejscu właściwie dzieje się potężna magia, którą ja wykorzystuję na co dzień. Tutaj akurat na potrzeby tego odcinka może nie będę tego robił, ale pokażę Wam w jaki sposób zadziała ten czat GPT w momencie, kiedy sam zalogujesz się i z niego skorzystasz. W tym miejscu można załadować sobie pliki z własną wiedzą, z własnymi procedurami, z jakimś własnym know-how, z tym w jaki sposób pracujemy, na czym bazujemy. Jeżeli mamy jakieś takie rzeczy, które chcemy, żeby sztuczna inteligencja, żeby ten czat w momencie odpowiedzi się wspomagał, to możemy to tutaj załadować i możemy na przykład stworzyć sobie taki czat. Może to przykład dla osób, które sprzedają też do branży B2B, ale możemy stworzyć sobie taki czat, który będzie pomagał nam generować treści do ofert na podstawie informacji o naszych usługach, produktach, rzeczach, które sprzedajemy. Jeżeli mamy takie informacje gdzieś zebrane w naszej firmie i spisane, to możemy je tutaj załadować w praktycznie dowolnym formacie i na podstawie tego generować na przykład treści właśnie czy to do oferty, czy odpowiedzi na jakieś bardziej skomplikowane maile. Możliwości naprawdę jest bardzo wiele i też ogranicza tutaj praktycznie tylko wyobraźnia. Idziemy dalej, to widzimy, że dalej mamy tutaj możliwość włączenia, wyłączenia pewnych rzeczy i tutaj mamy to rozszerzenie właśnie, o którym mówiłem, czyli ten web browsing. To będzie nam potrzebne, bo będziemy chcieli, żeby akurat ten konkretny czat potrafił rozczytywać linki, które mu przekazujemy. W tym miejscu możemy włączyć lub wyłączyć DALI, czyli właśnie ten generator obrazów. O tym może nagram osobny odcinek, bo to jest też bardzo ciekawe narzędzie i też można je bardzo fajnie wykorzystywać w e-commerce, ponieważ znacznie skraca czas wykonywania pewnych czynności i co za tym idzie też obniża ich koszt. No i tutaj to narzędzie Code Interpreter, czyli w tym miejscu mamy wytłumaczenie, że jest to właśnie chociażby potrzebne nam w momencie, kiedy chcielibyśmy analizować dane za pomocą tego promptu. My nie będziemy chcieli tutaj robić i na końcu zakładka Add Actions. Niech może nie będę omawiał, dlatego że ona jest powiedzmy już takim dla bardziej zaawansowanych osób. Także jeżeli czujesz się na siłach albo jeżeli zainteresował Cię ten temat, to zachęcam Cię do tego, żeby poeksperymentować z tą zakładką, bo ona potrafi wzbogacić jeszcze bardziej tutaj ten customowy czat pre, ten, który możesz sam stworzyć i możesz tam dokładać na przykład wiedzę pochodzącą z zewnętrznych źródeł, nie tylko dokumentów, ale na przykład z jakichś API, czyli z takich punktów dostępowych, o których możemy uzyskiwać różne informacje dotyczące kursów walut, kursów giełdowych, pogody, przeróżne informacje. Więc jeżeli na przykład chcielibyśmy wykazać, czy w naszych danych istnieje korelacja z aktualną pogodą w danym dniu, proszę bardzo, kilka kliknięć, możemy to zrobić. Ale dzisiejszy odcinek nie jest o tym. Jeżeli jesteś zainteresowany takim bardziej zaawansowanym wykorzystaniem sztucznej inteligencji, to odsyłam Cię na naszą stronę appstar.pl, łamany na darmowa myślnik.konsultacja i tam możesz umówić taką konsultację, podczas której będziemy mogli umówić to, jakie są możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w Twoim biznesie, dlatego że jak widzisz, tych możliwości jest cała masa, nawet nie sposób je zmieścić tutaj wszystkie w jednym odcinku. Myślę, że takich odcinków związanych ze sztuczną inteligencją powstanie w przyszłości jeszcze więcej. No dobra, no to jeżeli mamy już taką tutaj, powiedzmy, w miarę zdefiniowaną wersję tego naszego czatu, mamy tutaj wszystko, co potrzebujemy, to tutaj, w tym miejscu możemy sobie go zapisać i możemy go zapisać albo tylko dla siebie, możemy go zapisać w sposób udostępniany, czyli będziemy mogli go udostępnić naszym współpracownikom, co jest, uważam, świetne, albo możemy go opublikować w taki sposób, że będzie dostępny w publicznym storze GPT. Ten właściwie może zostać w takim ustawieniu, w jakim jest, albo mogę go ustawić jako tylko dla mnie i mogę go zapisać. I tak jak widzisz, oto mój własny, osobisty asystent tworzenia stron produktowych i tutaj, w tym miejscu też jest dostępny, tutaj mam ten ogólny czat GPT, a tutaj jest ten mój już spredefiniowany czat. Od tego tak naprawdę, co zapiszemy w tej instrukcji, od tego, jakie podepniemy do tego rozszerzenia, zależy, co ten konkretny czat będzie robił. Ten akurat otrzymał taką specjalizację, no to zobaczmy, jak sobie z tym zadaniem poradzi. No to zaczynamy od prostego promtu. Jak widzisz, w tym momencie zostało uruchomione właśnie to rozszerzenie, które potrafi rozczytywać strony internetowe na podstawie ich url i w tym momencie, kiedy ten nasz czat jest zdefiniowany, zaoszczędziliśmy już bardzo dużo czasu, dlatego że jeżeli to są takie czynności powtarzalne, do których wracamy, to nie musimy za każdym razem tracić czasu na to, żeby właśnie te wszystkie instrukcje powtarzać, osadzać go w kontekście, tłumaczyć mu pewne rzeczy, nakierowywać go na pewne aspekty, na których mniej lub bardziej nam zależy. W tym przypadku to wszystko jest zapisane i jeżeli tutaj na przykład taką analizę chciałbym wykonać jutro, pojutrze, to wchodzę, dwa kliknięcia i właściwie mogę analizować dowolną stronę internetową. No więc zobaczmy, co czat GPT ma nam tutaj do powiedzenia. A właściwie nie czat GPT, tylko As E-Commerce. A więc analiza strony produktowej Doris Gold Medium z Twojego sklepu internetowego Mimikolors wskazuje na kilka mocnych stron oraz obszary. Super. Ale kilka z nich wymaga poprawy. No to ekstra. I czat GPT wypisuje mocne strony. Mało tego, że potrafi znaleźć informacje na stronie, potrafi je zinterpretować, to jeszcze potrafi wyciągnąć na podstawie tego wnioski. Dlatego, że chociażby opis produkty, który zawiera informacje o tym, że produkt wyprodukowany jest w Polsce, potraktował jako coś pozytywnego i wskazał, dlaczego jest to pozytywne. Coś niesamowitego. Dodatkowo, ponieważ w tej instrukcji poprosiłem go, aby weryfikował strony produktowe pod kątem tego, czy są one zgodne z prawem polskim, sprawdził to i zweryfikował, że polityka zwrotów i reklamacji jest zgodna z prawem, które obowiązuje w Polsce. Przejdźmy może do obszarów do poprawy, bo to te, które zawsze powinny nas bardziej interesować. Oczywiście SEO i treść. No bo ta strona rzeczywiście mogłaby pod kątem SEO być zbudowana lepiej w taki sposób, aby pozycjonowała się. Zdjęcia produktu. I w tym przypadku ocenił, że zdjęcia produktu nie są wystarczające. Dodanie większej ilości zdjęć z różnych perspektyw oraz zdjęcia przedstawiające produkt w użyciu np. na modelce, mogłoby pomóc klientom lepiej ocenić produkt. Recenzje klientów, brak opinii o produkcie. Zobaczcie, ja w ogóle nigdzie nie wspomniałem o tym, że recenzje klientów są ważne. A jak wiemy w e-commerce to jest coś bardzo ważnego i generalnie za każdym razem, kiedy audytujemy sklepy czy też strony internetowe naszych klientów w ramach naszych usług, to mocno zwracamy na to uwagę, czy te recenzje się tam znajdują. I tak jak on trafnie zauważył, chociaż ja nigdzie o tym nie wspomniałem i nigdzie nie nakierowałem go na to, że dla mnie to jest osobiście ważne, to wskazał to, że faktycznie tych recenzji tutaj brakuje i to prawda, faktycznie ich tam nie ma. No dobrze, no to teraz zapytajmy go, czy może jest w stanie zaproponować nam jakieś konkretne działania dotyczące poprawy SEO. No i proszę bardzo, mamy 8 konkretnych punktów, dzięki którym możemy poprawić, no może nie tylko i wyłącznie SEO. No ok, powiedzmy, że jego argumentacja, że to, że na naszej stronie pojawi się większy ruch rzeczywiście wpływa na to, że SEO na naszej stronie jest lepsze, no ale powiedzmy, że to już takie troszkę naciągane. Dużo osób mówi o tym, że ten czat GPT potrafi konfabulować, potrafi gdzieś tam zmyślać i tak dalej. Jeżeli zawrzemy informację w instrukcji o tym, że jeżeli nie wiesz, to nie pisz, to też w jakiś sposób to ograniczymy. Natomiast ja przyznam szczerze, że od dłuższego czasu korzystam z czatu GPT no i te miejsca, w których konfabuluję jestem w stanie wychwytywać, natomiast naprawdę dzisiaj zdarza się to już bardzo, bardzo rzadko. No dobra, no to zapytajmy o to, co tak naprawdę dla nas najważniejsze, czyli czy AdzEcommerce potrafi nam podpowiedzieć coś, co zwiększy konwersję na naszej stronie produktowej. No i mamy dziesięć konkretnych propozycji. Więcej zdjęć produktu, wideo demonstracyjne, jak wiemy, wideo o dzisiaj generalnie to jest to, co lubimy konsumować najbardziej. Poprawa opisów produktów, to o czym wspominałem już wcześniej, ale dodał też o tym, że warto było podzielić się tym, co jest najważniejsze, co jest najważniejsze, co jest najważniejsze i co jest najważniejsze, co jest najważniejsze, co jest najważniejsze. Poprawa opisów produktów, to o czym wspominałem już wcześniej, ale dodał też o tym, że warto byłoby tutaj odnieść się do emocji. Ponieważ jest to biżuteria, 100% racji, no należy się zgodzić, faktycznie tak powinno być. Wyróżnienie unikalnych cech produktu. Wyraźne CTA, czyli upewnienie się, że ten przycisk dodaj do koszyka jest wyraźny. No tak jak widzieliście, faktycznie nie jest on jakiś taki, powiedzmy, high league. No tak jak wspominałem, to jest też stara wersja tej strony internetowej, dzisiaj już niedostępna, no dlatego właśnie specjalnie ją tutaj wziąłem do tego testu, żeby dać możliwość czatu wykazać się, żeby mógł też wskazać te rzeczy, które wymagają poprawy. Recenzje, poprawa szybkości ładowania strony, czat na żywo, opcje dostawy i płatności, promocje i rabaty. No dobra, no to zobaczmy właśnie, jak to jest z tą poprawą szybkości ładowania strony, czy jakby na pewno czat GPT w postaci Assa e-commerce potrafi dokonać tego pomiaru i potrafi przeanalizować, czy nasza strona ładuje się szybko. No i teraz przechodzimy do tego, czego czat GPT jeszcze nie potrafi, dlatego, że chociażby przeanalizowanie szybkości ładowania strony nie jest już dla niego dostępne, nie potrafi tego jeszcze zrobić, ale podpowiada i sugeruje, w jaki sposób możemy tego dokonać. No to zobaczmy, czy jest w stanie przeanalizować to, czy nasza strona pod kątem SEO jest wykonana w sposób techniczny prawidłowo. No i tak jak widzisz, tego też nie jest w stanie zrobić, natomiast znowu, podpowiada narzędzia, sugeruje na co powinniśmy zwrócić uwagę i nakierowuje, w jaką stronę powinniśmy podążać. No więc, tak jak widzisz, nie jest jeszcze to technologia, która potrafi robić z tą stroną wszystko to, co potrafi robić specjalista człowiek, ale myślę, że stosując się do tych zaleceń i korzystanie z tego narzędzia z głową i tak postawiłoby nasz sklep internetowy naszą kartę produktową, myślę, w czołówce kart produktowych, jeśli chodzi o e-commerce w Polsce. To, co jest też ważne, na co można zwrócić uwagę, tutaj tego nie robiłem, bo też chciałem celowo pokazać taki ogólny model działania chatu GPT, to też osadzenie w takim szerszym kontekście, czyli jeżeli wiemy, jakie są buyer persony, do kogo kierujemy naszą komunikację, komu chcemy oferować nasze produkty czy usługi, też możemy to zawrzeć w instrukcji, bo wtedy te uwagi chatu GPT będą jeszcze bardziej konkretne i nakierowane pod konkretne osoby i będą zawierały konkretne rozwiązania. Z tych predefiniowanych czatów możemy stworzyć, tak jak mówiłem, całe mnóstwo, mogą one dotyczyć bardzo różnych obszarów naszego biznesu i generalnie powinieneś właściwie nawet korzystać z nich na co dzień, bo to bardzo ważne, żeby dzisiaj korzystać z tych przewag, jakie daje technologia, jakie daje sztuczna inteligencja, dlatego, że im dłużej będziesz się przed tym wzbraniał, tym twoja konkurencja na pewno będzie się bardziej cieszyć, dlatego, że jeżeli oni zastosują się do tej technologii, możemy jej używać i wykorzystywać chociażby ją w takim kierunku i z takim potencjałem, no to na pewno będzie im dużo łatwiej rozwijać biznes no i pewnie docelowo cię wyprzedzić. Żeby tak się nie stało, to polecam wykupić sobie subskrypcję do czat GPT+, i zacząć po prostu eksperymentować, dlatego, że tak jak widzisz, to nie jest jakieś bardzo skomplikowane narzędzie, dynamicznie rozwijające się, to prawda, jeżeli oglądasz ten filmik w 2024 roku lub później, to pewnie on jest już nieaktualny, ale na ten moment myślę, że końcówka roku 2023, planowanie budżetów, czy chociażby właśnie planowanie jakichś zmian, dlatego, że wiadomo, że ten grudzień, styczeń to są takie momenty, kiedy my planujemy różne działania i mamy takie wizje różne strategiczne dotyczące naszych biznesów. Myślę, że wykorzystanie do tego sztucznej inteligencji czatu GPT to jest dobry pomysł i dobry kierunek. Jeszcze małe dopowiedzenie. Na końcu tego odcinka znajduje się link do strony, na której umieściliśmy naszego apstarowego czata, który zajmuje się analizą danych, czyli robi dokładnie to, o czym opowiadałem w odcinku dziesiątym, natomiast umieściłem go właśnie w takim czacie, który tutaj pokazywałem wam w dzisiejszym odcinku, który zajmuje się analityką strony produktowej, to stworzyłem dokładnie takie samo narzędzie, które zajmuje się analizą danych, w związku z czym wystarczy, że wejdziecie na tą stronę, piszecie swojego maila i dostaniecie link do tego naszego czata, a tam wystarczy już tylko wgrać plik z danymi i rozpocząć przygodę z analizą danych. Zachęcam was do tego, żeby tam wejść. Ja już stąd uciekam i to tyle na dzisiaj. Do zobaczenia w kolejnym odcinku. Cześć!”

 

2800+ wyświetleń miesięcznie

Create custom landing pages with Lumi that converts more visitors than any website. With lots of unique blocks, you can easily build a page.

4.9 out of 5 stars on Spotify

“Choć czasami, niektóre tematy wydawały mi się banalne to dopiero po przesłuchaniu podcastu wiem w ilu jeszcze miejscach mogę ulepszyć mój sklep internetowy.”

Szymon Grocholewski

CEO med&beauty

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Appstar specjalizujące się w doradzaniu i prowadzeniu biznesów eCommerce. Między innymi wykonujemy poniższe usługi.

Warsztat u klienta

Nasz konsultant przebada Twój biznes i zdiagnozuje wszystkie choroby jak lekarz

Phone

Phone

Zostaw kontakt,
a my się odezwiemy